פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר ידיעה בפרטי עסקה של החברה ללקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי מכשיר חדש מבית פלאפון הייתי לקוחה קיימת והיה לי מכשיר ישן הציעו לי עסקה שמאור השתלמה לי מבחינה כספית וכלכלית הסכמתי לה אך באותה עת שחתמיתי על החוזה- 8 דפים ללא קריאה מרובה בשל לחץ של הנציג שרות: "הנה הנה רק תחתמי לי פה שנייה ונסגור הכל" בדיעבד עשיתי טעות וחתמתי על משהו שלא הייתי מודעת אליו וגיליתי טעות זו רק אחרי חודש שראיתי שמכשירי הישן מחוייב בדמי מנוי חודשיים של 15 ש"ח בהתחייבות לשנה למרות שהמכשיר שוכב בבית ולא יוצאת ממנו שום שיחה. נציג השרות לא יידע אותי בנעשה בדבר ולא שאל אותי האם אני מעוניינת בעסקה זו ופשוט עשה זאת על דעת עצמו, וכעת ששאלתי על מה החיוב החודשי על המכשיר הישן הסבירו לי שזה על דקות זמן אוויר ושזו בעצם "מתנה מאוד משתלמת" אך אני הסברתי שבכלל לא ידעתי על ה"מתנה" הזו ושאף אחד לא אמר לי שהתחייבתי לעסקה כזו כי מבחינתי ברגע שיש לי מכשיר חדש אין לי שום צורך לדבר גם מהמכשיר הישן גם אם זו נקראת מתנה. הייתי ממש מופתעת שאמרו לי שיצטרכו לקנוס אותי וחבל ושכדאי לי להשאיר את המתנה הנני חיילת משוחררת ללא כסף מיותר ואין לי שום צורך בעסקה שניתנה לי וכן בוודאי לא בעוגמת הנפש שנגרמה לי (שנגרמת לי כל חודש שמחייבים אותי על דברים שלא היו מעולם) והנני זועמת על זה שמחתימים אותי בפזיזות כזו- שכן אולי עשיתי טעות ולא קראתי בדקדוק את הפרטים הקטנים אך היו חייבים ליידע אותי בנעשה כי שעושים עסקה מיידעים את הלקוח בכל מה שהיא כוללת וכן בפלאפון לא קיימו כלל זה ועל כך באה תלונתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
כברת אסרק טופלה על ידי מנהלת בכירה בחברתנו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה