פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חבילת התקשרות בקנית מכשיר חדש דור-3 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
במכירת חבילת התקשרות בזמן רכישת מכשיר חדש דור-3 הוסבר הייטב ע"י נציגת המכירות, כי תעריפי השיחות לתקופת ההתקשרות הינם קבועים, ומוזלים מהקיים אצלי ביום לפני רכישת המכשיר החדש ולכן כדאי לי לרכוש מכשיר+חבילה מוצעת.

בחשבון החדש חודש ינואר ישנה העלעת מחירים, לשאלתי הכיצד?, נאמר וגם נשלח אלי העתק החוזה עליו חתמתי, ומאמת בדף ה-4 (מי קורא מסמך כל כך ארוך אחרי הבהרות חד משמעיות ע"י נציג מוסמך בסניף ראשי של החברה) ישנו סעיף שעל פיו יכולה פלאפון לשנות את התעריפים כרצונה ורק לידע את הלקוח נקודה!.

מסקנה מכירת מכשיר+חבילה "עבודה בעניים" מאחר ומכירה בעל פה ע"י נציגת המכירות אינה קשורה לפעילות האמיתית של פלאפון.
גונבים כסף ברישיון.
כספי סוג הנזק :
לעמוד אחרי המכירה ע"י נציגת המכירות בסניף החברה, ולחזור לתעריפי החבילה. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר רוט בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה