פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת לקוחות ותיקים לשדרוג הפלאפונים הישנים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יגאל אלון במתחם החנויות ליד שופרסל דיל כתובת:
סניף יגאל אלון ת"א מול הסינרמה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
לפני כשלושה חודשים פניתי לשירות הלקוחות של חברת פלאפון בגלל בעייה שהתגלתה במכשיר הנייד שלי מסוג סמסונג. המכשיר לא ביצע טעינת סוללה.ניגשתי לשירות התיקונים של החברה בסניף יגאל אלון בת"א ,הבאתי את הנייד ואיתו את המטען. לאחר מספר דקות נאמר לי כי המכשיר מושבת והוא מלא קורוזיה ואין באפשרות החברה לתקנו!!! ומיד הופנתי לנציג בכדי לבצע שידרוג .
הוצא לי לקנות מכשיר חדש או לשלם מעל ל-600 ש"ח על מכשיר מאותו דגם (מחיר מופרך לחלוטין, מכשיר חדש עולה באותו סכום). החלטתי לחשוב על זה וחזרתי לביתי. באותו זמן חברי הביא מטען חדש חשוב לציין מאותו הסוג ! ולהפתעתנו אין שום בעייה במכשיר והוא נטען הבעייה הייתה במטען הישן . ניגשנו לחברה וביקשנו לבדוק את הבדיקה שנערכה למכשיר .שאלנו האם המטען נבדק גם הוא ? הנציגה ניגשה למעבדה וחזרה סמוקה מלאה התנצלות המכשיר לא נבדק ושלא נדבר- המטען בכלל לא רשום כנבדק גם הוא!!!
ניגשה אלינו הנציגה והמנהלת לאחר שהתלחששו בצד כיצד לבשר לנו על הפשלה והתנצלו .כמו כן ביקשנו להחליף את היעדים הנבחרים והנציגה אמרה לנו שאני לא אחויב בגין החלפת יעדים כפיצוי קטן. אבל שוב בחשבונית נמצא שחוייבתי.
בושה וחרפה לחברת פלאפון, שאני מאמינה כי אני לא היחידה שהדבר נעשה לה. חברת פלאפון ממהרת לבצע שידרוג מבלי לבדוק את המכשירים בכדי לכבול את הלקוחות שלה לעוד 36 חודשים . אני וחברי לקוחות חברת פלאפון מזה שנים והיום אנו מתלבטים האם לעזוב את החברה ועבור לחברה מתחרה.
אני דורשת קודם החזר כספי בגין החלפת היעדים הנבחרים וכן אני דורשת פיצוי הולם בגין העלבון שעברתי. אני לא מתביישת לבקש זאת אחרי הכל חברת פלאפון היא זו שצריכה להתבייש !!!
חשוב לציין שעברו כשלושה חודשים מאז והמכשיר תקין ועובד כך שלא יבלבלו לנו את המוח ויאמרו לנו קורוזיה!!! חחח
כמו כן אני מבקשת מאתר תלונה להציג את התלונה הזו בדף הראשי בכדי שלקוחות החברה שמגיעים לתיקון ידעו מה מתרחש בחברה.
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי ,פיצוי הולם שהחברה תחשוב על זה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' צורן טופלה על ידי בכיר בחברתנו ונמסרו לה תשובות בנושא פנייתה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה