פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיוף חוזה התקשרות והבטחות שווא של נציגים ומנהלים. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.8.06 הגיעו לביתי 2 סוכני מכירות והציעו לי להצטרף לחברת פלאפון
במסלול עולים יעדים ולקבל מכשיר ללא עלות כלל!!! כאשר הודגש בפניי שמדובר במכשיר חינם ללא עלות כספית ולא זיכוי מדמי המנוי!!! כל הדברים הנל מצויינים
בחוזה שעליו חתמתי ונמצא ברשותי!! לאחר כשבועיים הגיעה אליי חשבונית ובו מצויין שאני משלם 50 ש"ח לחודש עבור המכשיר. פניתי לשירות הלקוחות והם לא יכלו לעזור לי ולכן הלכתי לקבלת קהל עם החוזה המקורי בידי. לאחר בדיקה התברר לי שבארכיון החברה קיים חוזה אחר ושהסוכן בשיא חוצפתו הוסיף דברים נוספים בחוזה לאחר שיצא מביתי !!! אני לא מבין כיצד ובאיזו חוצפה הסוכן העז לזייף את החוזה ולכתוב דברים שונים לגמרי ממה שהובטח לי?
עדי - מנהלת בקבלת קהל בדקה עבורי את הנושא ואפילו הצדיקה אותי ואמרה שהסוכן פשוט שיקר לי וזייף את החוזה.
לאחר בדיקה שלה מול שמוליק - מנהל מח' שירות הלקוחות קיבלתי תשובה ש "אין מה לעשות כיוון שכבר עברו 14 ימים מיום חתימת החוזה" . כתבתי מכתב לפניות הציבור ואפילו וידאתי 3 פעמים עם השירות לקוחות שאכן המכתב התקבל
וצריכים לחזור אליי. לאחר המתנה של יותר מחודש שוב יצרתי קשר עם השירות כדי להבין מדוע אף אחד לא יוצר איתי קשר התשובה היתה : שאני לא זכאית לזיכוי ולביטול עיסקה כיוון שעברו יותר מ 14 יום ושנציג " היה אמור" לחזור אליי.
כל הבקשות שלי לדבר עם שירות לקוחות או עם מישהו אחראי נענו בשלילה .
כניסיון אחרון פניתי שוב עם כל המסמכים והמכתב לקבלת קהל בחיפה וכאשר ביקשתי בתוקף לדבר עם מנהל שלחו אותי לנציג לקוחות עיסקי בשם זיו שניסה לשכנע אותי שהוא יוכל לעזור לי.סיפרתי לזיו את כל הסיפור וגם הוא הצדיק אותי אך לטענתו כיוון שהגעתי אליו ביום שישי הוא לא יכול כרגע לבדוק דבר אלא רק ביום ראשון ולכן נתן לי את הטלפון שלו וסיכמנו שנהיה בקשר ביום א'. ביום א' הוא בישר לי שהעביר את הטיפול למנהל בכיר יותר והוא יהיה איתי בקשר כאשר תהיה תשובה. לאחר כחודש כאשר ראתי שהוא לא חוזר אליי , יצרתי איתו קשר והוא בכלל שכח מהעניין והיה בטוח שכבר מח' פניות ציבור יצרו איתי קשר והעניין
נסגר. שוב הוא הבטיח לי שהוא יטפל בנושא ושוב העביר את העניין לבדיקה.
מאז שפניתי אליו לראשונה ועד היום כבר עברו 3 חודשים שאני "רודפת" אחריו ומתקשרת ואפילו הלכתי שוב לקבלת קהל לדבר איתו והסברתי לו שאני לא מוכנה לחכות יותר ואף אחד לא מתייחס וכל הזמן "מנפנפים" אותי ומושכים את הזמן, ומה תשובתו היתה? "אין לי תשובה ואני לא יכול לעזור לך כרגע, העניין נמצא בטיפול, כאשר תהיה לי תשובה בשבילך אני אחזור אלייך".
מדובר בשירות הגרוע ביותר שנתקלתי בו אי פעם בחיי,במרמה, זיוף והונאה של הלקוח. לא יתכן שחברה כל כך גדולה מעסיקה סוכנים שקרנים ונציגים שאטומים לגמרי ש"זורקים " אותך מאחד לשני, מטרטרים אותך ולא מוכנים להגדיל ראש ובאמת לטפל בבעיה של לקוח. איך זה יכול להיות שהחברה לא מוכנה לקחת אחריות על פשלה שנציג שלה עשה ולזכות אותי כאשר יש בידי את כל המסמכים שמוכיחים שנעשתה כאן הונאה. הנושא נגרר ונמשך כבר חצי שנה ואף אחד עדיין לא טיפל בבעיה ברצינות. אפילו מח' פניות הציבור שאמורה להיות הכתובת שלי במקרה כזה חריג לא הואילה בטובה לחזור אליי ולדבר איתי - לא בכתב ולא טלפונית. אז בשביל מה קיימת בכלל המחלקה הזו?
בזבוז זמן, עוגמת נפש, טרטור סוג הנזק :
ביטול כליל של העיסקה + זיכוי רטרו עבור כל החודשים ששילמתי בגין המכשיר. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' מקסים ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.


תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה