פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסיכת שקרים והטעיות בחברת פלאפון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/10/2006 הגעתי לתחנת שירות פלאפון בנהריה, במטרה לתקן מכשיר של בני שהייתה לו בעיה במיקרופון, שהינו מרוצים מאוד.
מנהל משמרת ביקש להמתין ולשמוע נציגת שירות מכיוון שמכשירי היה יחסית ישן ( 3 שנים), אמרתי לו בסדר. והוא הפגיש אותי עם אמירה אשקר, בחורה נחמדה מאוד, היא הציעה לי שיפור משמעותי בחבילות פלאפון כלקוחה ותיקה. קודם היתה לי חבילת עולים.
מהיום הראשון של אותו יום ועד היום , שלב אחרי שלב, התברר לי כי מסכת הטעיות ושקר.
רכשתי 2 מכשירים עם אחראיות לשנה ומתנה –שדרוג למכשיר שהיה לי .
מספרים( 0507190384,0507190387,0509180387)
כבר מיום הראשון התחילו הבעיות, לאחר שבצעתי החלפה בערב, ערב למחרת התחרטתי על הרכישה אחד מ 2 מכשירים LG שרכשתי (כבסוף לא היה בו צורך כי החליפו לי נייד בעבודה),
ביקשתי להסיר חבילה אחד ולהחזיר מכשיר שקיבלתי. נאמר לי שאיני יכולה לבטל עסקה מכיוון שביצעתי בתחנת שירות(למרות החוק שמאפשר ביטול עסקה תוך 14 יום) . לא היה לי כוח להתווכח הרבה ולאחר ויכוח קצר השלמתי עם גורלי.
לאחר חודש הייתי באילת ומכשיר הפסיק לעבוד בזמן שהיה בטעינה. בחזרתי לצפון הלכתי לתחנת שירות בנצרת עילית כשהתארחתי שם .
ולאחר מסיכת העינויים והמתנות אני חושבת זה היה ב- 26 לנובמבר שנמשך משעה 10 בבוקר עד 17:00 ,
בהתחלה היה לחץ ואחר מכן נפלו מחשבים. מודעים לי שמכשיר אינו ניתן לתיקון מתקלה חשמלית. ותקלה חשמלית לא במסגרת האחראיות (כפי שידוע לי כל תקלה היא במסגרת האחריות). הדבר הרגיז אותי מאוד. לאחר ניסיון שלי להוכיח את האמת מול מנהלת שירות ונציג שירות . לא הצלחתי לעשות כלום ומותשת חזרתי הביתה.
בזה לא נגמר התעללות של חברתכם, בבדיקה חשבון חודש דצמבר, אני מגלה שמחויבת על פלאפון שאמור להיות מתנה : 250 דקות חינם + 50 SMS , מחויבת על 14 ₪ לחודש. בשירות *166 עונה לי גברת נחמדה , ואומרת שזה החבילה שחתמתי , אני מסתכלת על מקור שנימצא אצלי ושם לא כתוב כלום כך, לאחר החלפת מקורות שלהם ושלי גילינו עם נציגת שירות ומנהלת השירות שהצטרפה בשלב זה, שבוצעו פה זיוף דף ראשון מתוך 2 שונה ,למרות שדף שני זהה, הן אמרו לי שהם מבינים אותי, אבל לא יכולים לעשות דבר ושאני חייבת לנסוע לנהריה. הסברתי להם שאני עובדת בראש פינה ותחנת שירות עובדת עד 6:30 ולא יכולה לנסוע מעבודה לתחנת שירות , הם התנצלו ואמרו שלצערן לא יכולות לעשות דבר ואני הצטרך לנסוע לנהריה. בינתיים בזמן שלא יכולתי לנסוע, מקבלת חשבונית חודש ינואר ויש בו חיוב חדש מחוייבת עלSMS למרות שהובהר לי ע"י שחבילה זו כוללת 100 דקות חינם ו-50 הודעות SMS חינם. מתקשרת לנציגת השירות *166 והיא גם מאוד נחמדה , אומרת שחבילה זו בעצם כוללת רק שיחות, פה לצערי הרב לא לקחתי את המקור שחתמתי עליו ובתדפיס כללי של המסלול לא היה רשום שיש 50 SMS חינם.
אז לא הבנתי מה השיפור בחבילה של עולים שלמתי, 0.49 ₪ לדקה ועוד היה לי 150 שיחות חינם במשפחה, שזה רוב השיחות, בתוספת 7.90. ללא התחייבות ועכשיו אני משלמת בחבילה "משתלמות פלאפון" 49 ₪ ל100 דקות שיחות שזה 0.49 ₪ לדקה ללא כל הטבה ועם התחייבות של 3 שנים.

זו חוצפה, לא שיפור תנאים!!!!!

לאחר התעללות זו, לא נשאר לי מלים בפי.
אני דורשת פיצוי מיידי על עוגמת נפש ועל כל ההוצאות , שגרמתם לי עד עכשיו . אבקשכם לבטל מיידית את החבילה ""משתלמות פלאפון", לבטל תשלום קבוע במכשיר 0509180987. ולהחזיר לי אחורה כל מה שגביתם ללא זכות.

עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול כל העסקה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
נעשו מספר נסיונות לאתר את לקוחה ללא הצלחה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה