פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בושה וחרפה על התנהגות ללקוח וותיק עם 5 מכשירים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אז ככה יש ברשותי מכשיר ברשת פלאפון שדגמו LG630 ההתחייבות שלי החלה מהתאריך 10.4.07 עד היום הייתי בחברת פלאפון בשירות תיקונים 5 פעמיים שיתקינו לי והנה הסיבות ופתרונן שהציגו לי חברת פלאפון:
פעם ראשונה: הבטריה לא הייתה תקינה (מדובר בבטריה חדשה בניילון)
פעם שנייה: הפלאפון כבה אקראית (החליפו לי את המוח של המכשיר למחודש).
פעם שלישית: שעון מעורר לא מדוייק בשעות שמכוונים אותו (עשו לי איפוס)
פעם רביעית: ניתוקים והמסף כל הזמן נעלם ונכבה (החליפו מכשיר לחדש מהקרטון לפי טענתם)
פעם חמישית: התלוננתי על המכשיר שאני יותר לא חוזר איתו מכיוון שאני לא מוכן שמכשיר שהוא בן חודש (אחרי שהוצאו לי אותו מהקרטון לטנעתם ייכנס למעבדה).
הם הציעו לי לקחת מכשיר דומה ששמו SAMSUNG880 אני סירבתי לקבלו בחינם מהסיבה שאין בו את האופציה להסריט וזה לא אותו שווה ערך הפלאפון לשלי (LG630).
הצעה שנייה שלהם הם הציעו לי לקחת פלאפון דור שלישי ישן (לא מחודש ולא כלום) ששמו samsung 740 בתנאי שאני מוסיף 400 שקל על המכשיר שהוא ישן ולא חדש כלל או כלל ולוותר על מכשיר שהוא פחות מחודש בשימוש! מאז הוצאתו מהקרטון.
מסתבר לי בפעם החמישית שהמכשיר הוא לא בידיוק מהקרטון אלא הוא מכשיר שלקוח אחר קנה אותו והתחרט אחרי 24 שעות והחזיר את הפלאפון לחברה לכן אני קיבלתי אותו כחדש זה הרעיון איתם.
לסיכום הם לא באו לקראת הלקוח בכלל הם הציעו לקחת מכשיר שווה ערך אבל לא שווה ערך בפונקציות מה שמנסים לסדר אותי הציעו לי מכשיר ישן (אבל דגמו חדש) בתוספת של 400 שקל מה שיכול ליהיות שיתקלקל כל כמה חודשים ואין לי ראש וזמן ולטירטורים שלהם אני מוכן לקחת את המכשיר ולהתפשר איתם בתנאי שיבטלו לי את ה400 שקל האלה אני מוכן לקחת מכשיר ישן ומתקדם יותר בלי התוספת של ה400 שקל כי הטלפון שלי קיום ניתן לזרוק אותו לפח עם כל היחס שהוא נותן לי.
בנוסף אני הצעתי להם לשדרג את הפלאפון כאילו לעשות רק הפרשים הם סירבו להצעה שלי.
בכל מקרה אני מאוד אבל מאוד מאוכזב מהחברה יש לי 5 מכשירים בחברת פלאפון אני כבר למעלה מ-10 שנים!!! בחברת פלאפון ולא העזתי לצעוק ולהתעצבן מאז שאני חבר בפלאפון כל הזמן הזה כל השנים האלה הייתי אזרח הגון וישר עם חברת פלאפון אבל עד כאן אם זה ההצעות שמציעים לי ולא באים לקראת הלקוח ניתן רק ללחוץ ידיים ולעבור לחברה אחרת ששם המכשירים הרבה יותר טובים ואמינים כמו למשל חברת "נוקיה".
בכל מקרה אני מוכן להישאר עדיין בחברה בתנאי שהפלאפון שלי יוחלף ללא תשלום למחיר שהציעו לי שדגמו samsung 740 שאני מוכן לנסות אותו אפילו שהוא מכשיר משומש אני טענתי כל הזמן שאני בא עוד לקראת החברה ומנסה איכשהו להגיע לקווים ישרים אבל החברה לא מעוניינת וסגורה על ההצעות שלהם.

מה שיותר מרגיש זה שעברתי ללקוח שירות אחר ולידי הם מתקשרים אחד לשני ומסבירים את כל האופציות שהציעו לי תוך כדי שאני שומע את השיחה והוא אומר לו העובד לא להציע יותר מזה.
פשוט בושה וחרפה למנהלי סניף מרכז הקונגרסים מול קניון חיפה. פשוט חוצפה שעל הבעיות של החברה הם עוד מציעים לי הצעות שיבואו לטובתם שהם ירוויחו עליי עוד כסף כזאת חוצפה לא ראיתי סגן מנהל הסניף התחמק מכל דיבור איתי כשהוא ראה אותי מתקרב לשוחח איתו הוא הפנה את הגב וניסה להתחמק הוא נתפס ע''י והסברתי לו את העניין (מה שכמובן העובדים כל כמה דקות עידכנו אותו בעניין) והוא אמר שאין מה לעשות בנידון ושאני צריך להסכים למה שמציעים לי בעניין.

וחוצפה מצד החברה סוג הנזק :
החלפת המכשיר שלי למכשיר מתקדם יותר ללא תוספת תשלום על כל הטרטור שעברתי בגלל חברת "פלאפון" פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר ירדני בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה