פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פאלפון גונבת אותי וממשיכה להתעלם. נושא התלונה:
צמח שרית שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח עיסקי של פלאפון , לפני כשנה ניגשתי לסוכן שלי על מנת להתקין דיבורית קבועה ברכב ( מגיע לי כהסכם מול הסוכן ללא תשלום) הסוכן (רן)
החתים אותי על התופס להתקנה ושלח אותי למתקין, התקנתי את הדיבורית , אחרי חודש ראיתי שאני מחוייב בדיבורית, פניתי אליו והוא אמר יהיה בסדר..
עוד באותו זמן שידרגנו 4 מכשירים שלנו וגם שם הוחתמנו על דברים שלא דיברו איתנו עליהם.
את השידרוג של המכשירים הם ביטלו מאחר שהוא ידע שאני לא חתום על מה שאני מוחייב אבל את הדיבורית אני ממשיך לשלם.
עד היום אני מנסה לדבר עם אנשים שדיברתי איתו אז קיבלתי איום ממנו " אני יודע איפה אתה עובד אז אם מקום העבודה שלך חשוב לך הזהר" נמשע נחמד מפי איש שירות לקוחות.
רן עושה כל מה שביכולתו למנוע ממני לדבר עם האחרים שלו.
פאלפון לא מוכנה לבטל את העיסקה.
היום אחרי ביטול של למעלה מ 10 מכשירים שלנו מהחברה נותרו עוד שני מכשירים בהתחייבות פאלפון לא מוכנה לשנות מסלולים או לפחות לנסות לרצות אותנו להגיע להסדר ניתוק. דורשים אלפי שקלים.
אז אם כל זה לא מסתכם ברמאות... מהי רמאות???!
אני מאחל לכל עם ישראל שלא ירגישו מרומים כמו שאני ואולי דרך האתר פלאפון תתחיל לתייחס לתלונות .
רמאות סוג הנזק :
ביטול החיוב על הדיבורית והחזר כספי על מה שחוייב עד היום. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פניתה של גב' שי טופלה ונמסרו לה תשובות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה