פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף מיותר וסירוב להשיבו בטענות שונות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במשך כמעט שלוש שנים גבתה חברת פלאפון כסף מהחברה שלי עבור שדרוג מכשירים אשר לא נעשה בפועל. הטעות נבעה מהחלפת מכשירים סמוך למועד קבלתם ולכן הוחשב כשדרוג. חברת פלאפון אף הכירה בטעות לפני כחודשיים וסוכם על סכום של ג 3000 שקלים. אולם טרם נמצא מי שיאשר את החזת הכסף ואופן החזרתו. התהתליך נמשך כבר חדשים ארוכים, אשר כללו כמובן שקרים גסים מטעם המגייס אשר הבטיח שיידאג להחזרת החוב, אבל שכח את זה לאחר השדרוג האחרון.
כספי סוג הנזק :
יש למצוא דרך להשיב את הסכום הכספי עליו הוסכם, במהרה. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר גרין מטופלת על ידי אחראי פניות הציבור של חברתנו בעקבות פנייה ישירה של מר גרין לחברתנו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו166* או 0507077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה