פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא לצורך נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים קיבלתי מכתב עם שליח לבית הורי מחברת פלאפון שאומר שאני חייבת להם כסף על תשלום שחזר (למרות שיש להם הוראת קבע תקינה שהם הורידו לי ממנה כבר חיוב אך לא רצו לחייב את התשלום שחזר מהסיבה שהוא טוענים שאסור להם) המכתב היה מעורך דין , בו הם ביקשו כ-1500 ש"ח יותר ממה שאני באמת חייבת להם. הם טענו שהם פנו לעורך דין לאחר שהם שלחו לי מספר מכתבים בנושא , אבל אני לא קיבלתי אפילו מכתב אחד.
לאחר שבשבוע הזה ניסיתי לברר מה המצב,למה זה הגיע לסכומים כאלה, למה הם לא התקשרו אלי וכו' הבנתי שאני נתקלת בחוסר רצון לעזור לי , שילמתי את הסכום , למרות שאני לא צריכה לשלם זאת מכיוון שהם אמרו שאם לא אשלם את הסכום הוא רק יגדל וחבל .
כספי סוג הנזק :
קבלת החזר עם הכספים שלא היו מגיעים להם (1500 ש"ח) פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' בליתי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה