|
|
|
|
|
|
אי טיפול בתקלות של המכשיר. |
נושא התלונה: |
חיררי אורית |
שם/כינוי: |
יום רביעי 14 פברואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יגאל אלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שברשותי מכשיר מדגם SK (לא דור שלישי) הגעתי לתחנת שירות על מנת לתקן את המכשיר התקול , אך נתקלתי בתגובה חד משמעית עוד לפני שהכניסו את המכשיר לתיקון שהמכשיר בסדר ואין לו תקלות.
הם לא הסכימו בשום אופן לטפל במכשיר ולהכניס אותו למעבדה.
זו אינה הפעם הראשונה שאני נתקלת ביחס כזה משפיל .
כנראה בגלל שאיני מסכימה לשדרג את המכשיר הישן ושההתחייבות עומדות לפוג היחס שלהם כזה עויין.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראית פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתה של גב' חיררי טופלה על ידי אחראי פניות הציבור של חברתנו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקחות הטלפוני של חברתנו *166 או 050-7077766. בברכה.
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|