פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום עסקה,רמאות והתעלמות טוטלית מצרכי הלקוח נושא התלונה:
גומן מרינה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הסוכן שהגיע לביתנו נתן לנו הסבר מפורט על התוכניות שנקבל עם רכישת 2 מכשירי סמסונג דור שלישי והחזרת 2 מכשירים: 1 של חברת פלאפון (ממש חדש,נרכש לפני כחצי שנה) ו1 של חברת אורנג'. כך לפי דבריו נוכל לקבל זיכוי חודשי כולל בסך 100 ש"ח אם נגיע לחשבון חודשי בכל קו של 125 ש"ח. הסוכן הבטיח שהסכום הנקוב כולל את כל החשבון (שיחות,SMS,אינטרנט וכו') חוץ מתשלומים קבועים. בפועל קיבלנו עסקה אחרת שבה 125 ש"ח נחשבים אך ורק בתוך שיחות. כאשר סוכן היה אצלנו בבית היו 4 אנשים בתוך החדר שיכולים להעיד כי הסוכן הבטיח לנו מה שהבטיח ולמרות הכל הוא מכחיש זאת!התנאים לא כתובים בשום מקום,אז היינו צריכים להאמין למה שסוכן הסביר. חברת פלאפון החליטה להתעלם מדרישות חוזרות שלנו לקיים את חלקם בעסקה! שיא החוצפה!אכזבה גדולה! לא אהסס לנקוט בצעדים משפטיים אם התלונה שלי לא תטופל ע"י החברה בהתאם.
כספי סוג הנזק :
לקבל זיכוי רטרואקטיבי,לקבל את מה שהובטח לנו או ביטול עסקה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' גומן טופלה על ידי בכיר בחברתנו ונמסרו לה תשובות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה