פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום שקרי ומטעה נושא התלונה:
הרשקוביץ שלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חברת פלאפון יצאה בפרסומת לקראת יום המשפחה של הטבה חדשה- SMS חינם בין בני המשפחה לחצי שנה. שמחנו מאוד. בהרשמה נשאלנו לפרטי הנייד וקיבלנו מייד אישור, מזל טוב! מתנה! SMS-ים חינם לבני המשפחה ברשת פלאפון. אך השמחה הייתה מוקדמת. למזלנו אנו כבר חשדניים בכל מה שקשור ל"מתנות" של חברות סלולאריות, ואכן, התברר שההטבה מגיעה אך ורק לSMS-ים שנשלחים בין מכשירים שונים של אותו לקוח. אם לא היינו מבררים, הינו אכן שולחים, אני ובעלי, מסרונים זה לזה מתוך מחשבה כי נרשמנו, וזה בחינם. מה גדולה הייתה הפתעתנו בחשבונית בסוף אותו החודש! מדוע חברת פלאפון מפרסמת, באופן מטעה ושקרי כי ההטבה מיועדת לבני משפחה? ומדוע אף כשנרשמים לא מגלים על התנאים המדוייקים של ההטבה? מכעיס מאוד! כתשובה לשאלתנו חברת פלאפון הודיעה כי ניתן לעשות העברת בעלות על הפלאפון על מנת לקבל את ההטבה, בעלות של 40 שקלים "בלבד". ונצטט את הSMS שקיבלתי מחברת פלאפון לאחר ההרשמה למבצע- "שווה להיות בפלאפון"!
כספי סוג הנזק :
אם מפרסמים שההטבה מיועדת לבני המשפחה- נא לקיים!!! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' הרשקוביץ בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה