פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת פלאפון משווקת מכשירים ברמה ירודה עם אינספור בעיות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכל הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים של חברת פלאפון
שמי מור קרמר ואני לקוחה של חברת פלאפון כ – 9 שנים, לאחרונה רכשתי ממכשיר סמסונג 770 – אחד ממכשירי הדור השלישי של פלאפון.
כאשר שוחחתי עם נציגת המכירות במוקד השירות בפ"ת היא ציינה בפני שמדובר באחד המכשירים הטובים ביותר של חברת פלאפון ושאין לי מה לחשוש באשר לשדרוג המכשיר. היא ציינה בפני כי במכשיר יש MP3 וכי בקרוב מאוד יהיה ניתן להגדיר קבציMP3 כצלצול או ציינה כי במכשיר קיים שירות מתקדם של GPS ואפילו הציעה לי לרכוש חבילת גלישה ל- GPS בעלות של 20 ₪.
כמה ימים לאחר רכישת המכשיר ועד היום גיליתי שלמכשיר יש אינספור באגים ואפרט בפניכם את העיקריים בניהם :
1. אין אפשרות להגדיר קבוצות בספר טלפונים.
2. אין אפשרות להגדיר צלצול לקבוצה, ובמידה ומבצעים איזשהו שינוי בקבוצה זה גורם לכך שצריך לעבור על כל השמות הקיימים בספר טלפונים ולשנות את הגדרת הצלצול ללא פעיל – אחד אחד, מכיוון שכל הזיכרונות בספר טלפונים מקובעים על הצלצול הראשוני כברירת המחדל.
3. מידי פעם כאשר מתקבלת שיחה אין אפשרות לענות ועולה בפלאפון הודעה "אנא נסה מאוחר יותר", או במקרים מסוימים כאשר רוצים לנתק שיחה מתקבלת אותה הודעה, ובשני המקרים יש צורך להוציא את הבטרייה מהפלאפון ולהחזירה.
4. שירות הGPS בפלאפון אולי קיים בהגדרה אך איננו פעיל.
5. בעקבות שיחות רבות עם נציגי שירות ושימור לקוחות הבנתי כי לעולם לא תהיה אפשרות להגדיר MP3 כצלצול, זאת למרות שפלאפונים מסוימים של חברת פלאפון ישנה אפשרות זאת וכמובן אין מה לדבר על פלאפונים אחרים של חברות מתחרות.
6. בפלאפון יש BLUETOOTH אך ורק לאוזניה ואין אפשרות להעברת קבצים דבר אשר נאמר לי ע"י נציגת המכירות כי יפתח בעדכון גרסה הקרוב ולאחר בירור נודע כי לא קיימת בכלל אפשרות כזאת במכשיר.

בעקבות הבעיות הללו פניתי פעמים רבות במשך ארבעת החודשים האחרונים אל נציגי השירות הטלפוני והפרונטלי של החברה בפירוט התלונות הנ"ל ובכל פעם מחדש הובטח שאמור לצאת עדכון גרסה שיתקן את כל הבעיות הנ"ל. באחת הפעמים כאשר הייתי במרכז השירות בפ"ת ושוחחתי עם אחד הנציגים שגם לו יש את הפלאפון הנ"ל, הוא הסכים איתי שאכן לפלאפון יש את כל הבעיות הנ"ל ואף ציין בפני כי יצא עדכון גרסה שניתן רק לעובדי פלאפון וכרגע אינו עובד כמו שצריך ובוטל לאחר שבוע.
לפני כשבוע, כאשר הגיעו "מים עד נפש", התקשרתי לבטל את המנוי, זאת לאחר השנים הרבות אשר הייתי מנוייה בחברת פלאפון. הנציג אשר שוחח איתי העביר אותי לאחראי בקשרי לקוחות של חברת פלאפון, בחור בשם דרור, שציינתי בפניו שוב את כל הבעיות של הפלאפון ואת העובדה כי הבטיחו לי במשך ארבעת החודשים האחרונים כי אמור לצאת עדכון גרסה. כאשר שוחחתי עם אותו בחור הוא שאל אותי מדוע פניתי רק עכשיו לביטול המנוי זאת לאחר שהשתמשתי במכשיר כבר 4 חודשים. הסברתי כי כל פעם נתתי לחברתם אמון מחדש כי תצא גרסה חדשה אשר תתקן את כל הבעיות זאת בעקבות שיחות רבות עם נציגי השירות, וכעת שהבנתי כי גרסה כזו עדיין לא יצאה החלטתי לבטל את המנוי. לאחר שיחה ארוכה עם אותו בחור הסברתי לו כי האפשרות היחידה שאשאר בחברה היא אם יחליפו לי את המכשיר למכשיר אחר. לאחר שדרור ביצע 2 בדיקות שונות לטענתו עם מנהלי החברה הוא ציין בפני כי אין אפשרות להחליף לי את המכשיר, ובמילים אחרות החתונה הקתולית אשר חתמתי עליה עם חברת פלאפון לשלוש שנים לא תבוטל ויהא עליי להמשיך לסבול את המכשיר עם כל הבאגים שלו, ואף לשלם עליו ממיטב כספי למשך פרק הזמן שנותר לי להתחייבות ואם אני מעוניינת לבטל את ההתחייבות יהא עליי לשלם כ – 1700 ₪. דרור הציע לי אופציות נוספות כמו לרכוש מכשיר נוסף בעלות מלאה ובנוסף להמשיך לשלם על המכשיר שברשותי כעת. לאחר השיחה הנ"ל הבנתי כי האופציה היחידה שנותרה לי היא לעבור לחברה אחרת ולהמשיך לשלם את עלות המכשיר בכל חודש כולל עוד דמי מנוי חודשיים על החבילה אליה התחייבתי.
כעת אני פונה אליכם לקוחות קיימים ופוטנציאליים של חברת פלאפון, אל תרכשו את המכשיר הנ"ל, הוא מכשיר ברמה ירודה אשר אינו שווה את העלות אשר משלמים עליו. בנוסף חברת פלאפון מתיימרת להציע פלאפונים של הדור השלישי, אך רוב המכשירים שהיא מציעה הם מכשירים ברמה ירודה בכמה דרגות בהשוואה למכשירים אשר מציעים בחברות אחרות. בחברות האחרות מכשירי הדור השלישי מאפשרים את כל האופציות אשר ציינתי לעיל בנוסף לאופציות נוספות בעלויות מכשיר נמוכות יותר עם עלות שיחה נמוכה יותר. רק בחברת פלאפון האופציות של הגדרת צלצול כ-MP3 או העברת נתונים באמצעות BLUETOOTH מלבד מכשירים מעטים מאוד בחברה אינה אפשרית, להבדיל מהחברות האחרות אשר האופציות הללו הן בשגרה. אני פונה אליכם ומבקשת במידה ואתם הולכים לקנות מכשיר בחברת פלאפון או לעבור מחברה אחרת אל תעשו זאת, לחברות האחרות יש אופציות רבות יותר של מכשירים ושל עלויות שיחה זולות יותר.
במשך למעלה מארבעה חודשים יש לי את המכשיר הנ"ל והדבר גרם לי לסבל ועצבים דבר אשר לא שווה את הכסף שאני משלמת על המכשיר. על כן אני מייעצת לכם בחום, אל תקנו את המכשיר הזה ואל תתחייבו לחברת פלאפון בשום צורה שהיא, כי הם מאוד נחמדים ומבטיחי הבטחות כאשר אתה בא לרכוש
מכשיר, אך דקה לאחר מכן כאשר יתחילו לעלות הבעיות, אין עם מי לדבר וכל שנשאר לעשות זה להמשיך ולהתעצבן עם עצמך כי מהחתונה הקתולית הזאת אי אפשר להשתחרר וגם אין אם מי לדבר , כי ברגע שהתחייבת לשלם להם כסף לא מעניין אותם שום דבר מעבר לזה. גם שהצעתי כי אני ארכוש מכשיר בעלות חודשית גבוהה יותר, רק שייקחו ממני את המכשיר ויבטלו לי את ההתחייבות, גם כאן נתקלתי בסירוב כי הדבר לא רווחי לחברה. יש היום מספיק חברות סלולאריות והתחרות היא רבה ועל כן אני מציעה לכם כי תעברו או תבחרו בחברות האחרות כי שם תקבלו תמורה בעד התשלום שלכם.


חשוב לציין כי בכוונתי לפנות את תלונה זו לאמנון לוי וגדעון רייכר אשר עזרו לי בעבר.

בברכה ,
מור קרמר, עו"ד ומגשרת מוסמכת.

כספי סוג הנזק :
פצוי והחלפת מכשיר פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' קרמר טופלה על ידי אחראי פניות הציבור ונמסרו לה תשובות בנושא פנייתה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה