פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסלול עולים SAMSUNG 770 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ובתאריך 13.12.2006 הגיעה לביתי נציגת שרות מטעם חברת פלאפון.
לאחר שיחה עימה והתרשמות מהמסלול החדש "עולים + משפחה" שהוצג בפני החלטתי לרכוש שלושה פלאפונים מסוג:
S-770
ו-2 SK-6000 לפני הרכישה נאמר לי על-ידי הנציגה כי כול אחד מהמכשירים מסוג SK-6000 עלותו לחודש 2.90 ₪ למשך 36 חודשים.
ואילו המכשיר מסוג S-770 עלותו לחודש 29.90 ₪ למשך 36 חודשים.
ובנוסף לתשלום החודשי על אחזקה המכשיר מסוג S-770 ישנו אינטרנט בעלות כ-20 ₪ מלווה באוזניות וכבל נתונים.
לאחר שביקשתי מהנציגה הסבר שני על גלישה במכשיר S-770 נאמר לי במפורש כי עלות האינטרנט והגלישה הוא 20 ₪ בלבד.
לדבריה, עבור אחזקת המכשיר וגלישה באינטרנט אשלם 50 ₪ בלבד ולא תהיה לי הגבלה בגלישה.
לאחר התייעצות החלטתי לרכוש את שלושת הפלאפונים.
למחרת נדהמתי לגלות כי האוזניות וכבל נתונים אינם כפי שציפיתי, האוזניות שקיבלתי אינם שוות באורכן האחת ארוכה והשנייה קצרה.
ואילו המכשיר הנייד אינו מזהה את כבל הנתונים כאשר מחברים אותו למחשב.
באותו היום הלכתי למוקד המכירה הקרוב לביתי ושאלתי את המוכרת האם היא יכולה לעזור לי ולדבריה היא איננה יכולה.
לאחר שהבנתי שאין טעם להמשיך להתעקש החלטתי לעזוב את העניין.
כחלוף שבוע ( בתאריך 23.12) התקשרתי למוקד הטלפוני 199* כדי לדעת מהי החשבונית שלי נאמר לי על ידי המערכת הממוחשבת כי החשבונית לחודש 12.06
כלומר לימים שבין 14.12-23.12 ישנו חיוב של כ508 ₪ לאחר מע"מ.
נדהמתי למשמע הדברים איך לאחר עשרה ימים יש לי חוב שכזה?!
התקשרתי למוקד הטלפוני , ושם לא נענתי לאחר חיוגים חוזרים ונשנים .
למחרת,החלטתי שוב להתקשר למוקד הטלפוני בכדי לדבר עם נציג שרות לקוחות, התקשרתי למוקד ודברתי עם נציגת שירות לקוחות שהסבירה לי שהחוב נוצר משום שהורדתי תכנים וצלצולים מאינטרנט לאחר שיחה עימה נדהמתי לגלות ש256 ₪ מתוך 508 ₪ הם על הורדת צלצולים ויישומים ושאר הסכום שהוא 243₪ הם על גלישה באינטרנט, הנציגה הציעה לי לדבר עם נציג מתחום הגלישה וההורדות.
לאחר שזו העבירה אותי לנציג שירות מתחום האינטרנט נאמר לי כי המסלול לו התחייבתי הוא מסלול "לערוצי TV " בלבד, כלומר לדבריו של הנציג "את יכולה לגלוש לאתרים עם המסגרת הירוקה בלבד אם את לא רוצה לשלם יותר מתשלום הקבוע שלך שהוא 20₪"
"וכול פעם שאת נכנסת לאתרים אחרים שאינם כלולים ב"לערוצי TV " את מחויבת בהם תשלום נוסף."
לא נאמר לי ע"י הנציגת שרות שרכשתי ממנה את המכשירים כי החיוב שאשלם הוא אך ורק לגלישה ב"לערוצי TV "?!
הרי לדבריה של אשלם 50 ₪ עבור החזקת המכשיר וגלישה באינטרנט בלבד!
לא פעם ולא פעמיים שאלתי אותה אם היא בטוחה בדבריה וזו אמרה לי "לא לדאוג".
"לא לדאוג"?! אך אפשר שלא?!
דבריה של הנציגה היו לא מדויקים ובגלל חוסר אינפורמציה והטעיה אני מחויבת בתשלום מופרז.
אני לא מבינה מדוע לא נאמר לי על ידי הנציגה שהגיעה לביתי כי אחויב בתשלום נוסף עבור גלישה שאינה בתחומי "ערוצי TV "?! .

לאחר פניות רבות התקבל בתאריך 09.01.07 תגובה טלפונית מחברה..
כדי להבהיר הנציגה שנרכש ממנה המכשיר היא זו שתקשרה אליה בכדי לדעת מה העניין.
לאחר שהסברתי לה את מצבי בגלל חוסר מידע שהיא לא מסרה כאשר רכשתי ממנה את המכשירים, תגובת הייתה "עכשיו את יודעת לא להכניס לאתרים האלה ".
בהמשך שיחתי איתה נאמר לי על ידה כי היא לא הייתה מודעת לעובדה שאם אגלוש לאתרים שאינם בתחומי "ערוצי TV " אחויב בתשלום נוסף ואף לא נאמר לה תעריפי הגלישה .
אך ייתכן שכנציגה של החברה היא יכולה להתחייב לעסקה כאשר אינה מודעת לתנאים ותעריפים?
אך דבר שכזה יכול לקרות ?!
אני בתומי גלשתי לאתרים במחשבה שאשלם 19.90 ₪ לחודש לגלישה, איני רוצה לתאר מה היה קורה אילו הייתי מחכה עד סוף החודש כדי לדעת מהי החשבונית של סוף החודש.
החודש יגבה ממני 25.89 ש"ח בנוסף לתשלום הקבוע שהנני משלמת וכאשר שאלתי מדוע נאמר שהתשלום הוא על המסלול.
איזה מסלול?!!!!!!! ה"מסלול" שנאמר כביכול בינה לבין עצמה .
מספר רב של פעמים התקשרתי ל*166 ובכול פעם אני מגלה דבר חדש שהיה אומר להאמר
אינני מבינה איזו חברה מרשה לעצמה לשווק שקרים שכאלו?!
כספי סוג הנזק :
התנצלות והחזר כספי. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' ס טופלה על ידי אחראית פניות הציבור ונמסרו לה תשובות בנושא פנייתה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה,
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה