פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא אמינים , יד ימין לא יודעת מיד שמאלית ואין תמורה מלאה בעדדמי השימוש.de נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

שלום

א.ג.נ.
אני מנוי של חברת פלאפון מזה כמה שנים , בבעלותי כמה מכשירים סללולרים ולצערי שכנעתי וצרפתי את משפחתי הקרובה להשתמש ברשת פלאפון .
לפני כשנתים עברתי דירה לבנין שנמצא כ-100 מטר מהדירה הקודמת שלי בהמשך הרחוב (שם היתה לי קליטה מצויינת). ומכאן התחילו לי הצרות ,אין לי אפשרות להוציא ולקבל מהדירה החדשה שיחות ואם כן צריך לחייג ולהיסתובב בבית עד שמקבלים צליל החיוג ומיד צריך לעמוד במקום ללא תזוזה כדי שאוכל לנסות להתחיל בשיחה שבדרך כלל מתנתקת לאחר מספר דקות וחוזר חלילה צריך לחייג להיסתובב בבית עד ששומעים צליל חיוג וכשמגיע לעמוד.כך זה גם לגבי שיחות נכנסות והסיפור הזה עם כל הטלפונים שיש לי ולבני משפחתי .
לציין שבביתי היה איש טכני של פלאפון ולדבריו "בגלל שאתה גר בקומה שישית וגבוהה אין לנו אפשרות לתת לך שרות יותר טוב ממה שיש לך היום אבל אני אבדוק ויראה מה עוד ניתן לעשות למענך " התשובה שקיבלתי היתה שיש שתי אפשרויות 1 אנטנה פנימית או 2 אנטנת חלון , בדקתי עם אנשי תקשורת בחברת פלאפון לגבי האנטנה הפנימית ונאמר לי שיש מהאנטנות האלו קרינה לא מואד רצינית אבל יש (אני לא מוכן להכניס קרינה הביתה)וכששאלתי אם הם היו מתקינים אנטנה כזאת אצלם בבית התשובות היו : לא נראה לי,ממש לא , לא בעיה שלי ושהם צריכים למצוא תשובות ועוד ...
בנוגע לאנטנת חלון נאמר לי שהאנטנה חייבת להיות מחוץ לדירה לכיוון אנטנה של פלאפון ושכבל צריך להיות מחובר בין אנטנת החלון והמכשיר , זאת אומרת של-4 מכשירים שיש בבית יש צורך ב-4 כבלים שמסתובבים בבית בין הרגלים (אם יפול מישהו?) .
לקחתי כבל אחד לנסיון (ממש סכנה)וכל פעם כשהיה צילצול לפלאפון רצתי מכל מקום בבית לענות לשיחות כמו שהיה עם בזק לפני 30 שנה טלפון עם כבל מאריך .
תשובה נוספת שקיבלתי שהם מוכנים לתת לי שרות עקוב אחרי לטלפון של הבית למשך חודש אחד ולמכשיר אחד בלבד .
כשפניתי וביקשתי שעקב בעיות הניתוקים בשיחות אצלי בבית יקזזו ויפחיתו את תשלום דמי השימוש כי אני לא מקבל מהם את כל השרות המלא ואדם נמצא בדרך כלל בביתו התשובה שקיבלתי היתה אין דבר כזה ואין מחיר מיוחד ,נתנו לי ממש הרגשה של קבצן . והס מלבקש פיצוי על כל השיחות שנותקו שוב ושוב וחויגו שוב ושוב .לבסוף הוצע לי גם להתנתק ולעבור לחברה אחרת אבל אני מעוניין להישאר עם מספרי הטלפונים שלי וממתין שיאושר החוק לנדוד בין החברות השונות עם מספרי הטלפון.

במקרה נוסף שיש לי אני ממתין לתשובה לכן למען סדר הטוב אני ממתין ואולי אקבל תשובה שלא יהיה צורך לפנות לעזרתכם .
עוגמת נפש , עלבון ,ונזק כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר פסקל בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.


תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה