פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מכשיר דור שלישי עם אוסף של בעיות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי רועי מנוי של פלאפון (מנוי עיסקי) יש ברשותי 3 מכשירים פעילים אחד מהמכשירים היה טאליט שיותר אין אותו במלאי ואין חלקים לתיקונים ע"פ שאני משלם עבור ביטוח ותיקונים חב' פלאפון ציינה שאין מכשירים כאלה במלאי ולא יהיו, לצערי פלאפון לא הסכימה להחליף את המכשיר בטענה שאין יותר מכשירים כאלה בחברה ולא יהיו רק לאחר מס' פעמים שהגעתי לסניף לאחר תחנונים רבים שהלכתי ובאתי שוב ושוב הוחלף לי הטלפון לדגם אחר, כמו כן יש ברשותי 2 מכשירי דור שלישי 840 + 815 של חב' מוטורולה שמחירם לא מבוטל מהיום הראשון של הרכישה התגלו בעיות טעינה במכשיר וחברת פלאפון הודתה שיש בעיית הטענה במכשירים אלו אך לא מוכנה להחליפם בשום אופן,מידיי שבועיים כמעט אני ניגש לטפל באותה בעייה כל הזמן בעיית הטעינה מכניסים את המכשירים לתיקון כאילו במעבדה ונותנים לך איזשהי תוספת למטעין ומספרים לך שתלך הבייתה הכל יהיה בסדר. וכמובן ששום דבר לא בסדר , ועכשיו לנושא השירות במיוחד בסניף חדרה
מאד לא שירותיים , מאד לא אדיבים,מתנשאים,ואם משהו לא מוצא חן בעינהם הם מאיימים בהבאת משטרה רק כדיי להרתיע את הלקוח ולא ממש מזמינים את המשטרה,לצערי אני מחוייב לחברה ולכן אני לא יכול להשתחרר מהעול ומעוגמת הנפש ובזבוז ימי עבודה עד שתסתיים ההיתחייבות,קיימת נציגה בכירה שניסתה לעזור שמה אגב מיטל מתקשרת לטלפון שנמסר לאחד מעובדיי ומבקשת את מס' הטלפון שלי מהעובד שלי , תסבירו לי איך נציגה מהחברה לא יודעת את מס' הנייד שנמצא אצל המנוי? וזאת עוד לאחר שנתבקשה לא להתקשר למס' הנוספים אלא רק למספרו של רועי האישי לכל בירור או שאלה גם לאחר שהיתנצלה על טעותה מס' ימים לאחר מכן שוב הטרידה את העובד שלי באותה המתלה שאין לה את מספרו של רועי לצערי היא שידרה חוסר אמינות וחוסר שירותיות למה שאאמין לה שהיא אכן נציגה של פלאפון אוליי היא סתם נוכלת אחרי הכל הטלפון ממנו היא מחייגת חסוי.
אין תאריך לתלונה מאחר וכל הזמן יש בעיות במכשירים,נהפכתי עבורם ללקוח בעייתי על לא עוול בחפי את כספי הם מאד נהנים לגבות שזה מעל 1000 ש"ח בחודש,והם לא קרובים לתת מול מה שאני משלם,למרות בקשות חוזרות ונישנות להחליף דגם עקב בעיית ההטענה חברת פלאפון לא מוכנה להחליפם באופן מתנשא ויהיר , אני בטוח שבשנייה שמסתיימת לי ההתחייבות אני נוטש את החברה ואין סיכוי שאחזור איי פעם להיות מנוי שלהם,אלא אם כן הם יראו לי שהם קשובים,שירותיים,אדיבים,אמפתיים ללקוח כן ושירות זו לא מילה גסה הפסקתי לבקש התחלתי לדרוש מאחר ואין אוזן קשבת. בואו נראה אם אתם מסוגלים לשנות את המצב ואת דעתי עליכם.למי שמטפל בתלונה אנא היכנס להיסטוריה שלי במחשב שלכם.
בברכה
רועי טל
עוגמת נפש,כספי,עלבון סוג הנזק :
מבחינתנו החלפת מכשירים חדשים ותקינים בלי בעיות או שחרור מההיתחייבות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר טל בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה