פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהפטחות, שקר ורמאות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

02.03.07

העתק:
מנכ"ל פלאפון תקשורת
עיתון ידיעות אחרונות
עיתון ווסטי
ארוץ 9
המועצה לצרכנות

לפני שנה בנובמבר 2005 הייתי לקוח של אורנג' . התקשרו אלי כמה פעמים מחברת פלאפון הציעו מבצע עולים . הסכמתי לקבל בבית את הסוכן מכירות של החברה. בא בחור מאוד נחמד סיפר על המבצע: 38 אג לדקה ו150 דקות חינם בין שלושה מכשירים שאני לוקח על כל מכשיר, וכמה פעמים אמר שאין שום מנוי חודשי( תשלום קבוע) בחברה פלאפון ( זאת הייתה הסיבה החשובה שהחלטתי לעבור מחברה אורנג לחברה פלאפון) .
זה היה השקר:
כל חודש התחילו להוריד תשלום חודשי קבוע מהתחלה 25.5 ש"ח כל חודש , אחרי שלושה חודשים עלה ל37.59 ש"ח כל חודש לשלושה מכשירים.
גם שנה שלמה הורידו מהחשבון 23 ש"ח לחבילת הודעות שלא הזמנתי. אחרי שגיליתי את זה ודיברתי עם החברה ,הסבירו לי שחבילת הודעות הוזמנה בחודש ראשון ובשביל לבטל אותה היתי צריך להתקשר לחברה ולהודיע על כך שאני לא צריך אותה יותר, אחרת המנוי ממשיך באופן אוטומטי. אני כן התקשרתי אחרי חודש עם בקשה כזאת אבל משום מה הבקשה לא התקבלה. חברה החליטה שהיא מחזירה לי כסף רק על שלושה חודשים אחרונים ולא על כל השנה.
האמת אני לא מבין למה אני צריך לשלם ולבטל דבר שלא הזמנתי ולא ביקשתי?
בסוף החזירו לי כסף על שלושה חודשים אחרונים( שילמתי 12 חודשים * 23 ש"ח קיבלתי בחזרה 3* 23 ש"ח)
בנובמבר 2006 מתקשרים אלי עוד פעם מחברה פלאפון ומכריזים על מבצע ללא תקדים שדרוג מכשירים לדור שלישי, אמרתי שאני לא מעוניין לשדרג את המכשיר שלי, הנציג של חברה חזר אלי כמה פעמים אמר שאף אחד לו מסרב ממבצע כזאת החברה פלאפון משדרגת את המכשירים בחינם לגמרי, בסוף הוא שכנע אותי והסכמתי לקבל את הנציג של חברה.
באותו יום בא אלי נציג מחברה פלאפון בשם אלכס וכן אמר שאני יכול לקבל מכשיר דור שלישי :
אם אני מחזיר מכשיר של חברה אחרת אני מקבל את המכשיר חינם לגמרי ושדרוג מכשיר של פלפון אני מוסיף 10 ש"ח זה בדיוק המילים שהוא אמר לי ולאשתי ואנחנו הסכמנו לתנאים האלו.
הכל שקר.
מורידים עכשיו כל חודש דרך כרטיס אשראי 59.90 ש"ח על כל מכשיר.
התקשרתי לחברה פלאפון ושם הסבירו : יש לך אחלה מבצע מה זה לך משנה מורידים לך 59.90 דרך כרטיס אשראי ואם אתה מדבר עד סכום מסויים מחזירים לך את הסכום בחשבון חודשי וחוץ מי זה אתה חתום על החוזה.( אני שואל את המנכ"ל החברה איך זה נקרא אם לא רמאות).
ואני טוען שלא חתמתי על החוזה עם התנאים כאלו, חוזה שמדובר עליו נקרא: נספח להסכם למתן שירותי והסכמתי רק על תנאים שהפטיח לי נציג מחברה פלאפון כנה"ל.
כל זה מזכיר לי משחק שמשחקים ברחוב, כאשר אחד מושך ,שני משחק והשלישי מכסה.
ואני רוצה לשאול את המנכ"ל החברה אם זאת השיטה מכירות נהוגה בחברה פלאפון, ונציגים של חברה יכולים להפטיח בשם חברה את התנאים השונים , לשקר,לרמות בשביל למשוך לקוח וכל משה חברה יכולה להגיד : אתה חתום על החוזה , נאשר רק להגיד זה לא אני(החברה) זה הוא (הנציג), אני החברה לא אחראית על נציגים שלי.
הייתי חושב אולי זה אני טועה ויחידי שלא הבין נכון את התנאים, אבל כדאי להכנס לאתר
tluna.co.il
ומה אנחנו רואים?
מאות תלונות: זה הנושאים
הבטחות בזמן שדרוג מכשיר והפרת ההבטחה לאחר חתחמת ההסכם,
גבית יתר-אי מסירת מידע-רמיה והונאה, הטעיה צרכנית והעלמת מידע שעולה כסך, גנבו לי כסף, שיקרו לי, מרמה, זיוף, ניסיון מצד פלאפון לחייב אותי לחוזה עם מכשירים שלא עומדים במה שהובטח, אי עמידה בהבטחות, רמאות מצד נציגי מכירה ו ............
זה רק חלק קטן ממשה כתוב באתר, וסביר להניח שיש עוד הרבה יותר אנשים שלא כותבים ולא מתלוננים על החברה ואומרים שהבריאות יותר יקר.
מאוד חבל לי שהחברה כזאת גדולה עם מוניטין כזה גבוה מרשה לעצמה לא לעמוד בהפטחות ובתנאים שהיא מפטיחה דרך נציגי מכירות שלה ומושכת לקוחות דרך שקר ורמאות.
אולי כדאי לכל הלקוחות שנפגעו מהחברה פלאפון להתאגד ולתבוע את החברה בתביעה קבוצתית?
לא יודע, אבל משה אני כן יודע עבדתי שמונה שנים בשיווק ומרקטינג ואין לקוח אחד שאני לא יכול לראות לו בפנים ולהפגש איתו , לעומת מנכ"ל של חברה פלאפון שלא מוכן לקבל את לקוחות שלו שמביאים לחברה כסף ( כי אין דרך בחברה פלאפון להגיע עליו) ו לראות בפנים שלהם.








כספי סוג הנזק :
החזר כספי, ביטול הסכם , התנצלות באופן רשמי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. בכיר בחברתנו יצר קשר עם מר איליה בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה