פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא תקין נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום ברשותי מכשיר סלולרי דור 3 סמסונג 770 השבוע הייו למכשיר שלי מספר רב של בעיות כגון: המכשיר נכבה כאשר מתקבלת הודעה , המכשיר אינו משמיע שירים בmp3 , אינו מוריד תכנים מהאתר של חברת פלאפון וגם המכשיר עושה לעצמו מדי פעם ריסטרטים הייתי במפ"א של פלאפון פעמיים באותו היום ושוחחתי יותר משעתיים עם נציגים מהמוקדים בנוסף לכל הבעיות שרכשתי את המכשיר הובטח לי שהמכשיר הנ"ל מעביר קבצים בתקשורת אלחוטית bluetooth והדבר אינו נכון. בנוסף כאשר הייתי במרכז שרות המכשיר אפילו לא נכנס למעבדה פעם אחת בפעם הראשונה הבעיה נפתרה לפני הכניסה ובפעם השניה עמד אדם מהמעבדה מחחוץ לה ובדק את המכשיר באופן חיצוני בלבד ורק אמר לעשות איפוס למכשיר , לאחר ביצוע האיפוס נמחק כל ספר הטלפונים בלי שהנציג אמר לי שזה מה שיקרה למזלי הייה לי את ספר הטלפונים מגובה בבית אבל הזלזול הזה בלקוח הכעיס אותי מאוד. ברצוני לומר שלפני המקרה הנ"ל הייתי מרוצה מאוד מן החברה בתודה מראש ובתקווה שהפתרון יתאפשר
החלפת המכשיר לדגם חדש אשר יכול להעביק קבצים בתקשורת הbluetooth פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' כהן בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.


תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה