פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איך חברה כולכך גדולה מתיימרת להתנהג בצורה כולכך מבזה ומשפילה. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התלוננתי לפני כשבוע וחצי גם באתר הנ"ל וגם באתרים נוספים על מכשיר הסמסונג 770 אשר יש ברשותי ועל אין ספור התקלות אשר יש בו - יש לו בעייה בהגדרת קבוצות, בעייה בהגדרת צלצול לקבוצה, אין אפשרות להגדיר צלצול כ-mp3, יש למכשיר בלוטוט' אך ורק לאוזנייה ואין אפשרות להעביר נתונים, ישנה תקלה שלפעמים לא ניתן לענות או לנתק שיחה ועולה הודעה "אנא נסה מאוחר יותר" ובעיה נוספת היא שלמרות הפונקציה שיש במכשיר ל - gps העניין לא פעיל), לאחר תלונות אין ספור פלאפון יצאה בעדכון גרסא לפני כמה ימים ונחשו מה - הגרסא פתרה אך ורק את עניין ה - gps ואת העניין שכעת לא עולה הודעה של "נסה מאוחר יותר", את כל שאר התקלות שהן רבות ומרובות בפלאפון הנ"ל לא דאגה חברת פלאפון לתקן. חיכינו כולכך הרבה לגרסא הנ"ל, כבר כמה חודשים טובים מבטיחים לנו שגרסא עומדת לצאת ולתקן הכל ומתברר בסופו של דבר שהיא לא שווה כלום. כאשר פניתי לחברת פלאפון בבקשה להחליף את מכשירי למכשיר אחר נתקלתי כמובן בהתחלה בסירוב צורם ע"י מוקד קשרי לקוחות בטוענה שאין מה לעשות וזו התשובה האחרונה. לאחר תלונתי באתרים השונים על המכשיר פנה אליי נציג מהמחלקה העסקית של חברת פלאפון אשר כל שרצה הוא לעזור והצליח בסופו של דבר כי ייתאפשר לי להחליף את המכשיר שלי למכשיר v3. כאשר שוחחתי עם הנציג הסברתי לו כי אני לא מתכוונת להחליף את המכשיר שלי במכשיר אחר באותה הרמה וכי כבר רכשתי כרטיס הרחבת זיכרון אשר אינו אפשרי למימוש במכשיר ה - v3. הסברתי כי אני מעוניינת להחליף את המכשיר במכשיר ה - k1m אשר חברת פלאפון משיקה בימים אלו ואין לי שום בעיה להשלים את ההפרש הכספי בין שני המכשירים. מאותו רגע התדרדרו השיחות והנציגים הנחמדים שענו לי בעבר כבר לא היו וכעת שוחחתי עם נציגים שונים אשר ענו לי בחוצפה וציינו בפני שאין מצב שאקבל את מבוקשי. זה הגיע למצב שהיום שוחחתי עם נציגה אשר אמרה שתברר את הענין ותחזור אליי עד שעה 20:30, "להפתעתי" היא לא חזרה אליי וכאשר התקשרתי וביקשתי לשוחח עם אותה נציגה מקשרי לקוחות אשר לא זכרתי את שמה נאמר לי כי במפתיע אין שום תיעוד לפניה שלי והנציגה ששוחחה איתי לא יודעת בכלל על מה אני מדברת. לאחר שניסתה להתווכח איתי ביקשתי לשוחח עם אחראי וקיבלתי. קיבלתי את איציק אחראי משמרת במוקד קשרי לקוחות, אוי ואבוי אם זה אחראי משמרת בחברת פלאפון אני מפחדת לדעת איך מתנהגת אישיות בכירה יותר בחברה. הבחור בכלל לא היה מעוניין לברר מדוע אני מעוניינת לבטל 4 מספרי פלאפון שיש ברשותי וברשות חברי אלא כל שרצה הוא להרים את קולו להיכנס לדברי ולומר לי כי אני יכולה לנסות כמה שאני רוצה אבל את המכשיר k1m אני לא אקבל. באיזשהו שלב כאשר ציינתי כי אני אפנה לגורמים נוספים ואפרסם את סיפור המעשה הוא אפילו החליט לצחוק לי בפרצוף, אך ששאלתי אותו מה כולכך מצחיק הוא ציין שזה בכלל לא קשור אליי. ואני שואלת שאחראי משמרת משוחח עם לקוח כועס שמעוניין לבטל 4 מנויים זה נשמע הגיוני שהוא יתעסק באותו הזמן עם דברים אחרים ויצחק מהם????? לטענתו חברת פלאפון לעולם לא תחליף לי את המכשיר כי מדובר במכשיר ברמה גבוהה יותר מהמכשיר שיש לי או המכשיר v3אשר שניהם באותה הרמה. כאשר ביקשתי ממנו לציין בפני במה המכשיר יותר טוב הוא היה צריך לבדוק זאת בערך 5 דקות והתשובה שהוא הצליח לומר לי זה שיש למכשיר הנ"ל אפשרות להרחבת זיכרון והוא יותר דק, כמובן שציינתי בפניו כי במכשיר הסמסונג שברשותי יש אפשרות הרחבת זיכרון אז אני לא כולכך מבינה מדוע המכשיר k1m יותר טוב קיבלתי את התשובה הבאה - אני מקווה שאתם מוכנים "מפני שמחלקת השיווק של פלאפון החליטה שזה מכשיר טוב יותר". הרי מובן מאליו שלאותו אחראי לא הייתה תשובה במה המכשיר k1m יותר טוב מהמכשיר שברשותי או מהמכשיר v3, אילו פונקציות יש בו שאין במכשירים האלה ועל כן הוא מצא לנכון לפתור אותי בתשובה הלא מקצועית והלא שירותית רק שאני ארד מהקו. כעת ביקשתי כי אחראי מעליו יחזור אלי ויסביר לי איך זה שחברת פלאפון מוכנה לוותר על 4 מנויים והעיקר לא לתת לי את קודש הקודשים את ה - k1m שכמובן לא מגיע לקרסוליים של שום פלאפון דור שלישי הכי פשוט שאחת מהחברות המתחרות משווקת במחירים נמוכים יותר. כמובן שאני לא מצפה כי האחראי של איציק ייתן לי את התשובה שאני מעוניינת בה. כבר עשיתי בירורים בחברות אחרות ומציעים לי מבצעים ומכשירים במחירים שלא יאומנו ועל כן אני וחבר שלי נבטל את כל 4 המנויים שברשותנו ונעבור לחברה אחרת.



כעת למי שאין כוח לקרוא את כל הסיפור למרות שהוא מאוד מעניין, אני פונה לכל מי שניתקל איי פעם באיזושהי בעיה עם פלאפון ומעוניין להצטרף למכתב תלונה שאני מתכוונת לשלוח ל"אמנון לוי" ול"גדעון רייכר". אשמח את תרשמו לי בקצרה שם, שם משפחה, מספר פלאפון ואת המקרה. אני מבקשת כי רק פניות רציניות ואמיתיות ירשמו ועל תעשו מזה צחוק כי הגיע הזמן שהחברות האלה יבינו כי אנחנו אלה שמשלמים להם את המשכורת ולא יהא ניתן לצאת מזה בקלות ולצחוק לבן אדם בפנים.


מחכה לפניות שלכם מור.

נוסח התלונה הנ"ל כולל הבקשה להעביר אליי תלונות על מנת שאוכל לרשום מכתב לאמנון לוי וגדעון רייכר פורסם בכמה אתרים נבחרים.

אני מעוניינת כי מישהו יחזור אליי ויסביר לי איך יכול להיות שחברת פלאפון זורקת ככה בלי להניד עפעף לקוחות ותיקים של החברה בצורה כולכך מזלזלת ומבזה ואין לה שום בעייה עם כך.

בנוסף אני עורכת דין ואני מתכוונת לפנות ללשכת עורכי הדין ולבקש מהם לפרסם איזושהי תלונה באתר שלהם או בעיתון שהם מפרסמים בקשר לחברתכם ולהזהיר את כלל אוכלוסיית עורכי הדין כי לא יתקרבו וינוסו כל עוד נפשם בם מחברת פלאפון.

מחכה לתשובה מור
בזבוז זמן כסף ועצבים סוג הנזק :
אני מעוניינת כי יבטלו לי ולחבר שלי את ההתחייבות שיש לנו לחברת פלאפון ללא תשלום נוסף, אינני מעוניינת בקשר עם החברה שלכם ומטרתי כעת היא להציל אנשים נוספים מחברתכם. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה