פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה שפורסמה בעבר - חיובים מנופחים וזיכוי שלא מתקבלb נושא התלונה:
לייבוביץ' שושנה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כבר כתבתי כאן על המקרה בו חייבו אותי בחיובים שונים ומשונים.
לאחר מכן - הלכתי לסניף בקניון ערים ודיברה איתי בחורה נחמדה שקיבלה את טענותי ואמרה שאני צודק ושאני אקבל זיכוי בחשבונית הבאה או בזו שאחריה על הכספים שניגבו ממני שלא כדין (בסביבות 60 ש"ח).
לאחר כמה זמן התקשר אלי בחור בשם אלרואי (או אלרועי) שטען שהוא מנהל הסניף שם, ואמר שהוא קרא את התלונה שלי כאן, והתנצל ואמר שהבחור שעליו התלוננתי (ש'בזכותו' נופח החשבון שלי) היה בשבוע הראשון שלו וכו וכו ושאני צודק ושהפיצוי יגיע בחשבונית הבאה. הוא גם רצה לפצות אותי ושאני אגיע לסניף. אני הייתי בתקופת בחינות וזמן להגיע לסניף לא היה לי. רציתי להגיד לו שאני מעדיף שהזיכוי יגיע כמובטח לי. אבל לא רציתי להשמע כמו הצרכן הממורמר ואמרתי 'וואלה, אולי באמת יזכו אותי'.
מיותר לציין שזיכוי עדיין לא קיבלתי. לא בחשבונית ההיא ולא בחשבונית אחריה. עברו חודשיים כבר.
התקשרתי לפלאפון ודיברתי עם איזה נציגה שמה אני אגיד לכם - לא פאר השירות. שאלתי למה אי אפשר להתקשר לסניף (ובאמת יהיה נחמד אם מישהו יסביר את הטמטום הזה, למרות שאני מתאר לעצמי שזה מכוון כי לטלפן יותר קל ולוקח פחות זמן מלהגיע לסניף - איפה האגודה להגנת הצרכן פה?). אחרי דין ודברים היא אמרה שאלרואי יתקשר אלי. זה היה לפני שבוע.
מיותר לציין שאלרואי לא התקשר עדיין?
כספי סוג הנזק :
לקבל את ההחזר הזה סוף סוף. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר לייבובי'ץ בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.


תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה