פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול תמימות הלקוחות. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח פלאפון עם 3 מכשירים במכשיר שלי שהוא מכשיר עיסקי החלפתי את כרטיס האשראי, ושכחתי לעדכן את חברת פלאפון. פלאפון לא טרחה להתקשר אלי או לשלוח לי בדואר שקיים בעיה בתשלום. אלא חיכתה 4 חודשים, ואז ניתקה לי המכשיר. אני לתומי התקשרתי לבדוק מה הבעיה, ואז נאמר לי שהמכשיר נחסם עקב אי תשלום. התנצלתי מיד ונתתי את מס' הכרטיס החדש. כ"כ ביקשתי שיקחו בחיוב אחד את מה שאני חייב. כל זה היה בחודש 07/06. בבדיקה שערכתי בחשבון הבנק התברר לי שעל כל חודש עיכוב בתשלום שילמתי קנס של 45 שקלים. מאחר וזו הייתה טעות שלי שתקתי ושילמתי. לאחר 4 חודשים שוב מנתקים אותי, וכשהיתקשרתי לבדוק מדוע ? נאמר לי שנשאר חוב מחודש יולי 2006 ולכן אני אשלם קנס וגם אצטרך לשלם את מלוא הקנס. למרות שניסיתי להסיר שאין זו אשמתי שלא חייבתם את הכרטיס בכל החוב ואיני צריך לשלם את הקנס.לא עזר.
אני רוצה לציין שהאטימות שקיימת בחברת פלאפון היא בזיון וזלזול בלקוחות. החברה לוקחת מהלקוחות התמימים כספים וקנסות מבלי לעדכן את הלקוחות. ועל כך אני מתבייש. אני נמצא בחברה גדולה מאוד והגשתי תלונה מסודרת בחברה שלי שיפסיקו את ההתקשרות עם חברת פלאפון. וכל זה על 45 שקלים. ב.ו.ש.ה. .
עלבון סוג הנזק :
שלא יקחו לי קנס על חודש שאינו חוייב שאמתי אלא באשמת נציגת השרות. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר בן חמו בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.


תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה