פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תיקונים לקוי ביותר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע הייתי במרכז שירות תיקונים בשל בעיה בפלאפון של ניתוקים ובעיית מקשים חמורה בסיום ה"טיפול בבעיה" הוחזר לי המכשיר ונמסר כי הוא הוחלף וכעט ברשות מכשיר חדש.
לאחר מספר שעות הפלאפון המשיך לעשות לי בעיות כגון:ניתוקים, בעיות במקשים, והמסך התהפך ולפעמים חצי מסך עובד לפעמים לא, בקיצור יותר בעיות ממקודם.. אחרי מס' ימים כאשר מצאתי זמן וכבר התייאשתי מהפלא' ניגשתי שוב למרכז תמיכה לתיקון הפלאפון.
אחרי כשעה בדיוק הפלאפון שלי שבק חיים לשלוש שעות עד שהחליט להידלק ללא מסך ואיני רואה את התצוגה.
התקשרתי למוקד ענתה בחורה שאחרי בדיקות והמתנה ושתי ניתוקים בגלל הפלא' שלי מסרה כי מחר היא תשלח לי נציג שיקח ממני את הפלאפון ללא עלות, יום למחרת התקשרתי כדי לראות מה קורה עם נציג ולמה לא יצרו עימי קשר.. זאת אחרי שכבר נמאס לי מהפלא' שלי.... בחורה בשם יוליה טענה כי לא היו צריכים ליצור אלא אני הייתי צריכה להתקשר ולקבוע איתם והעבירה אותי לנציגת שירות של שליחים -לליך והיא אמרה לי שביום חמישי יוכלו לטפל לי בבעיה ואם אני רוצה אני יכולה לפנות שוב למרכז תיקונים, אחרי כעס ועצבים וביקשתי את המנהל האחראי מסרה לי כי היא יכולה לשלוח אליי מחר נציג בבוקר לעבודה ( שזה די מפריע אבל אני חייבת לסדר את הפלא') ועד 6 שעות הפלא' יוחזר אליי "מתוקן" כך שבנתיים אני יהיה בזמן הזה ללא פלאפון.
נמאס לי מהשירות הגרוע של פלאפון אני כבר חסרת סבלנות כלפיהם ומיואשת,
אנא עיזרו לי אני לא מעוניינת שפיצוי זמן אויר אני סך הכל רוצה את המגיע לי פלאפון רגיל ופעיל וללא בעיות.
עוגמת נפש, בזבוז זמן,כספי,נפשי. סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר רוזנצוויג טופלה על ידי אחראי פניות הציבור ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה,
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה