פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, חיוב כרטיס אשראי לא נכון נושא התלונה:
הוטנר יוסי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏22 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביא לידיעת כולם את הסיפור האישי שלי עם חברת פלאפון והסבל המתמשך בגלל שירות לקוח גרוע שאין כמותו. אני משתמש במנוי פלאפון משנת 1997.
בהמשך אפרט את כל התלאות שעברתי, אך אתחיל דווקא מהסוף – סגירת 3 מנויים, "השתקת" מנוי נוסף, סגירת 2 מנויים של הוריי. דבר נוסף, פתיחת 4 מנויים בחברה המתחרה.
9/2005:
ביקשתי בשנת 2004 להעביר את חיוב השיחות של אחד המנויים שברשותי לכרטיס אשראי שלי (היה על חשבון הוריי) ואף שכנעו אותי לקחת מנוי נוסף. כעבור שנה גיליתי במקרה, שמנוי של אימי עבר על שמי ומנוי אחר שלי עבר לאימי ובקיצור סלט לא נורמלי שלקח לי המון שיחות וצעקות עם שירות לקוחות כדי שיסדרו את העניין. אחרי ויכוחים רבים (בעיקר עם דקלה – מנהלת כספים) על החוצפה של חברת פלאפון אשר לקחה את מס' כרטיס האשראי שלי ושמה עליו חיובים ככל העולה לרוחה, ניתקתי את 2 המנויים העיקריים שלי (מתוך 4).
2/2007:
גיליתי לתדהמתי שחיוב 2 המנויים שנותרו לי משולמים באמצעות כרטיס אשראי שאינו שלי. לאחר שיחה עם חברת ישראכרט נודע לי שהכרטיס ה"משלם" אינו ולא היה אף פעם בבעלותי ולא בבעלות אשתי (גם לא בבעלות ההורים שלי). כדי להעביר את חיוב השיחות לכרטיס האשראי שלי הנכון, דרשתי שחברת פלאפון לא תחייב אותי רטרו על כל החודשים האלו. בשיחה שלי עם נירית (מנהלת כספים), נאמר לי שעד שהבן אדם ההוא שמשלם בטעות לא יתעורר, לא יחייבו אותי.
אני חושב שלחיות אם הידיעה שיבוא יום וחברת פלאפון תדפוק לי על הדלת עם חוב של אלפי שקלים ממש לא לעניין וממש לא הוגן. חשוב מאוד לציין שאני זה שפניתי אל חברת פלאפון, אני זה שמצאתי את הטעות והדבר המגוחך הוא שאני היחידי שהעניין מפריע לו.
בשיחה שלי עם דקלה (אחראית כספים מתחת לנירית) פשוט איבדתי את העשתונות, היא חד וחלק האשימה אותי בכל מה שקרה. הדבר זעזע אותי וגרם לי לכתוב את התלונה הזאת, בעיקר שפלאפון תבין שככה לא נותנים שירות ללקוח שמאוד סובל ולא מוצאים לו פתרון !
אני פשוט לא מצליח להבין מה קרה לחברת פלאפון שהיו מובלים בתחום ועכשיו נחשבים לחברה בתחתית של התחתית.
אני דורש לקבל מחברת פלאפון מכתב חתום שבו מובטח לי שלא אשלם על שום טעות שהיא יצרה. ברצוני לנתק כל קשר עם החברה הזאת ושבחיים לא אשמע עליה יותר.
נזק כספי בעתיד סוג הנזק :
אני דורש לקבל מחברת פלאפון מכתב חתום שבו מובטח לי שלא אשלם על שום טעות שהיא יצרה. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר הוטנר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.


תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה