פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שעון מעורר דפוק ב V3c נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שלושה חודשים רכשתי V3c של חברת פלאפון השעון המעטרר מכוון אצלי קבוע כל יום ב 7:10 ו 15:30 אני שם את המכשיר שלי במצב שקט והוא פעם מעיר אותי ופעם לא....כשהוא לא עובד אני מתעורר מאוחר ואין לי מי שיעיר אותי וזה קרה לי 6 פעמים וכל יום שזה קורה לי אני מפסיד 3 שעות עבודה וזה מתבטא בכסף 3*25*6=450 שקל וחוץ והצעקות שאני מקבל מהבוס וכמעט צה להעיף אותי מהעבודה והוא כבר לא מאמין לי בגללכם...
ב 06.03.2007 התקשרתי למוקד והם אמרו לי שהם מודעים לבעיה הזו (אז למה לא אמרתם לי כשקניתי את המכשיר).
הנציג אמר לי שאני אגש לתחנת שרות ואבקש להחליפו לגרסה אחרת ,וולה אני ניגש לשם מה אומרים לי?
אין דבר כזה אנחנו נתן לך אותו מכשיר ולא מבטיחים לך שזה תקין!!!
אז בקשתי מהם שיחזירו לי את המכשיר הישן ואני לא רוצה המכשיר הזה .
המנהלת סרבה לזה למה? כי עבר 3 חודשים אבל מה עם האחריות זה מוצר לא עובד כראוי ותני לי פתרון לזה היא אומרת לי אין לי פתרון וטוענת שאני מחוייב ל3 שנים טוב נניח שאני מחוייב אז אתם מחוייבים לתת מכשיר תקין וחוץ מזה אני לא חתמתי על שום עסקה..
המנהלת מציעה לי פתרונות טפשיים למשל להשתמש ב *11 וזה לא עובד אם הטלפון במצב שקט.
אני רכשתי את המכשיר הזה בגלל שהוא מאוד מאוד דק ויש אפשרות להעביר קבצים דרך בלוטוט בין שאר המכשירים ואפשר לקבוע שיר MP3 כצלצול ואפשר להעביר קבצים מהמחשב למכשיר ומהמכשיר למחשב,יש לציין שהספיקר של המכשיר גם לא טוב וערוצי הטלווזיה תמיד יש לי נתוקים איתם.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי בסך 450 שקל על השעות שהפסתי וביטול ההתחיבות אם קיים בכלל והחזרת המכשיר הישן. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר עבד בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.



תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה