פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות ושקרים בקשר לסמסונג 770,עבודה בעיניים על הלקוח! נושא התלונה:
דניאלס עידן שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה18.1.07 רכשתי מכשיר מדגם סמסונג 770,בתחנת שירות בלוד הבטיחו לי שיש בלוטוט במכשיר ושבשבוע הקרוב הוא ייפתח גם להעברת קבצים! הבטיחו לי עוד כמה דברים כמו זיכרון שיתופי בין מכשיר לכרטיס זיכרון,gps שלא פועל בכלל,אפשרות להגדיר mp3 כצלצול ועוד...
לאחר שהובן לי שעבדו עליי ואין בלוטוט במכשיר,החברה סירבה להתייחס אליי בטענה שידעתי שאין בלוטוט במכשיר,וזה לא נכון,ומה עם שאר הדברים שהחברה הבטיחה לנו ושבעצם עליהם אני משלם כ"כ הרבה ואין אותם במכשיר!
כשביררתי כמה פעמים עם שירות הלקוחות הם אמרו לי בבירור שאין בלוטוט במכשיר להעברת קבצים,לא היה ולא יהיה,וגם באתר של סמסונג העולמי רשום שאין את הרכיב הזה במכשיר! לפני כמה ימים דיברתי עם אחמ"שית במחלקת שימור לקוחות בשם קרן והיא ציינה בפניי בוודאות שעובדים על עדכון גרסא ושיש בלוטוט במכשיר ועכשיו מנסים לפתוח אותו! אני לא מבין מאיפה כל השקרים האלו,פלאפון חברה גדולה ולא הייתי מצפה מיחס כוזב כזה ממנה,הנציגה רק רצתה ל"חפף" אותי מהקו! הרי זה ברור שחור על גבי לבן באתר סמסונג העולמי שאין בלוטוט במכשיר! בהתחלה שקנינו אמרו שיש,אחרי שסגרנו עסקה אמרו שאין ומצטערים אי אפשר לבטל עיסקה,ועכשיו שמתלוננים על זה אומרים שיש ושזה ייצא בקרוב! אני מבקש לבדוק את העניין ומבקש התייחסות בהתאם כיוון שבשני הפעמים הקודמות החברה לא התייחסה אליי בכלל,והתנערה ממני! אשמח לקבל תשובה,בברכה
עלבון סוג הנזק :
החלפת מכשיר למכשיר שעומד בסטנדרטים ופיצוי או ביטול העסקה ושיחרור מחברת פלאפון העושקת במירמה! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר דניאלס טופלה על ידי אחראי פניות הציבור ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה,
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה