פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים של חברת פלאפון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי בולוטין אלכס ואני לקוח פלאפון משנת 1999. בתאריך 28.12.2006 רכשתי מכשיר נוסף מדגם 8300 LG. הרכישה בוצע בדוכן פלאפון בדיזינגוף סנטר בת"א. במעמד הרכישה הדגשתי לנציג שהמכשיר ישמש אותי בעיקר לעבודה והתכונות החשובות לי בעיקר הן אפשרות סנכרון עם OUTLOOK (דרך BLUETOOTH) ושמע חזק בצלצולי MP3 כיוון שרוב הזמן אני נצמא במקומות רועשים.
בנוסף, היה לי מאוד חשוב שממשק היומן יהיה בדומה למכשיר נוקיה שברשותי.
תחילה התעניינתי במכשיר מוטורולה Q אך נציג מכירה שכנעה אותי כי מדובר במכשיר מאוד בעייתי ועדיף לי לא להתקרב אליו (לפני כמה זמן נודע לי ממנהל משמרת במרכז שרות יגאל אלון כי משווק לא מורשה למכור מכשיר Q וכי ניתן לרכוש את המכשיר רק בתחנת שרות).
לאחר שכנועים נוספים בחרתי במכשיר 8300LG כיוון שהובטח לי ע"י הנציג כי המכשיר מכיל את כל התכונות שחיפשתי ואף יותר:
1. אפשרות לכרטיס הרחבה
2. פשרות סנכרון בין המכשיר ל OUTLOOK דרך BLUETOOTH כך שלא תהיה לי בעיה לעשות גיבויים במכשיר האישי.
3. ממשק יומן נח בדומה למכשירים של נוקיה כך שאוכל לנהל יומן נח ולא ארגיש הבדל בין הממשקים.
4. אפשרות חיבור אוזניות אלחוטיות סטריאופוניות.
5. אפשרות לקבוע MP3 כצלצול בעוצמה גבוה, ע"פ הנציג: "צלצול הכי חזק שקיים"

לאחר שימוש של מספר ימים במכשיר הבנתי כי רוב ההבטחות לגבי תכונות המכשיר היו הבטחות סרק וכי בתכונות נוספות החשובות לי קיים באג שהיה ידוע מראש לחברת "פלאפון" ולא רק שלא נאמר לי על באגים אלה, יתרה מזאת, נאמר לי במפורש ע"י הנציג כי כל התכונות שציינתי קיימות ופועלות על הצד הטוב ביותר.
הופתעתי לגלות כי אני מפספס לא מעט שיחות כיוון שצלצול MP3שהגדרתי נשמע מאוד חלש, פניתי מוקד שירות ושם הודיעו לי כי הבעיה ידועה ואין לה פיתרון. לאחר מכן ניסיתי לסנכרן בין ה OUTLOOK למכשיר, לאחר מספר ניסיונות סנכרון והורדת תוכנה מאתר LG פניתי למוקד שרות והסתבר כי גם זאת לא ניתן לבצע אלא אם כן בנוסף אני ארכוש כבל נתונים שמחירו
כ- 200 ₪.
ממשק היומן במכשיר די רחוק מלהיות נח ולא ידידותי לשימוש, בזמן צפייה בחבילת TV של הדור השלישי השמע באוזניות היה מאוד חלש, ניגשתי למרכז שירות לבדיקת האוזניות שהיו בערכה אך גם לאחר שהאוזניות הוחלפו בעיית השמע נשארה ואף נאמר לי כי זו תופעה ידועה וכפיתרון מקורי הומלץ לי לרכוש אוזניות BLUETOOTH סטריאופוניות כיוון שבאוזניות אלה השמיעה הי מצוינת. כיוון שהאמנתי להמלצת הנציגים המנוסים רכשתי אוזניה במחיר 746 ₪.
אך ראו איזה פלא, האוזנייה לא מסנכרנת עם המכשיר. למוד ניסיון כבר לא פניתי לחברת "פלאפון" אלא ישירות ליבואן "מיניליין". תשובתו של היבואן לא איחרה להגיעה: "קיים באז בתוכנה שידועה לחברת "פלאפון" האמורה לידע את הלקוחות במעמד הרכישה".
בדרכי לחנות להחזיר את האוזנייה החדשה והיקרה שלי עברתי ליד דוכן של חברת "פלאפון" בקניון עזריאלי. הצגתי את עצמי כלקוח חדש המעוניין לרכוש 8300LG. גם כאן סופר לי על פלאי המכשיר הנטול באגים.
כנראה שתופעת השקר ללקוחות היא לא רק נחלתו של משווק בדיזנגוף סנטר
לאחר זמן קצר זיכרון ספר טלפונים במכשיר החל להימחק ובחלק מהשיחות הצלצול נשמע באוזניה בלבד מה ששוב גרם לי לפספס שיחות. שוב פניתי לתחנת שירות ביגאל אלון ומסרתי את המכשיר לתיקון. כשהחלתי לפרט לנציגה את הבעיות במכשיר קיבלתי את הרושם שמה שאני אומר לא ממש מעניין אותה וכל רצונה היה לראות כמה הודעות SMS אני שולח ואיזו חבילתSMS ניתן לדחוף לי. לאחר שסירתי מספר פעמים בנימוס נאלצתי לעבור לטון יותר תקיף והחלטי. הייתי הרבה יותר שבע רצון אם הנציגה הייתה מתעניינת בתקלות במכשיר כמו שהתעניינה בחבילות SMS.
באותו יום, לאחר שחזרתי לביתי התברר לי כי המכשיר "המתוקן" קיבלתי סדוק וכי כל התמונות והסרטונים שהיה להם ערך סנטימנטאלי עבורי והיו שמורים לי במכשיר נעלמו. למרות שהובטח לי ע"י הנציג כי רק הודעות SMS ימחקו וכי לתמונות יהיה שלום. אם היה ידועה לי כי התמונות ימחקו הייתי מוצא פיתרון ומגבה אותם אך לצערי אף אחד לא עדכן אותי ויתרה מזאת נאמר כי רק הודעות SMS ימחקו.
תוך מספר שעות המכשיר החל לאבד קליטה וצצו באגים של תוכנה. פניתי למוקד שרות ולמחרת קיבלתי שליחות דו כיוון לתיקון המכשיר. פירטתי בפני הנציג המזמין את השליחות והשליח עצמו את התקלות במכשיר את מיקום הסדקים במכשיר. לאחר כשעתיים התקשר אלי אותו טכנאי שתיקן לי את המכשיר יום קודם, גם לו הסברתי על אופי התקלות ושאלתי ממה נבע הסדק במכשיר. הטכנאי הבטיח כי הפאנל הקדמי יוחלף וכי לא תהיה שום בעיה. לאחר שעה הכשיר חזר אלי עם אותו הסדק וכמעט אותן תקלות. השיפור היחיד היה בקליטה שהשתפרה אך במקום זאת התגברו הניתוקים בזמן צפייה בערוצי TV.
מאוכזב ועצבני פניתי למוקד שירות ולאחר שיחה עם מרכז שירות נאמר כי הפאנל לא הוחלף כיוון שישנו חוסר מלאי. במידה והייתי שומע זאת מפי הטכנאי שיצר עימי קשר שעות ספורות קודם לא הייתי מתעצבן באותה רמה ואף הייתי מקבל זאת בהבנה.
כפיתרון הוצע לי לגשת בעצמי לתחנת שירות אך כמובן רק לאחר קבלת אישור ודאי על כך שישנם חלפים. כבר התרגלתי לכך שחברת "פלאפון" לא מעריכה בשום אופן את זמן לקוחותיה וסירבתי.
החל מאותו יום הבנתי כי טוב לא יצא ממכשיר זה והחלטתי להפוך שוב את מכשיר סלקום שלי למכשיר ראשי ולהשתמש במכשיר ה LG לצפייה בדור השלישי בלבד (כאשר אני עומד במקום ללא כל תזוזה עם הפנים לכיוון הכותל).
כיום אני לא מסוגל להשתמש במכשיר הפלאפון שלי כיוון שכמו שצוין לעיל יש בו לא מעט תקלות ויתרה מזאת - אני לא מעוניין להשתמש בו.
מרגע הקניה המכשיר והשירות היו אכזבה אחת גדולה. כל ההבטחות של נציגי שירות היו שקריות (חוץ מהבטחות לגבי מועד מאוד רחוק לתיקון הבאגים).
אני רואה בהסכם שלי עם פלאפון מחויבות של שני צדדים וכמו שאני כיבדתי את שובר התשלום שנשלח אלי אני מצפה מחברת פלאפון לכבד את חלקה בהסכם.
אני מעוניין במכשיר תקין ואף מעדיף לשלם יותר עבור דקה בסלקום אך להיות לקוח מרוצה המסוגל לקיים שיחות תקינות.
אבקש לבטל לאלתר את העסקה הקושרת ביני לבין פלאפון עקב חוסר עמידתכם בהסכם, שקרים חוזרים ונשנים וזלזול בי כלקוח.


בברכה,
בולוטין אלכס






העתק:
אתר תלונה tluna.nrg.co.il
לשכת מנכ"ל פלאפון
אגודה לזכויות הצרכן




עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר בולטין טופלה על ידי אחראי פניות הציבור של חברתנו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה