פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ומזלזל, תוך חוסר מקצועיות בטיפול בתקלות במכשירb נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יד חרוצים 5- פארק שיאים 2000 אזור התעשיה החדש. כתובת:
מרכז שירות ומכירה נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/307 ניגשתי מרכז השירות בנתניה עקב תקלה שארע במכשיר שברשותי מדגם V3C. התקלה התאפיינה בתקיעות מרובות של המכשיר ובנוסף הופעה של שלג צבעוני על המסך למשך זמן רב ותוך חוסר יכולת לתפעל את המכשיר בצורה נכונה.
ניגשתי למרכז השירות ואמרו לי שהם מכירים את התקלה ויש עדכון גרסה שיש לבצע במכשיר כדי לפתור זאת. נתתי את המכשיר לתיקון וכעבור שעה שלמה של המתנה קיבלתי את המכשיר תוך הבטחה שהבעיה תוקנה. עוד לא הספיקו לעבור 24 שעות מהרגע שיצאתי מהמרכז ושוב אותה תקלה, המכשיר קופא ומציג שלג.
התקשרתי למוקד התמיכה הטכני של החברה והסברתי את התקלה שוב, בדקו איתי ביחד את גרסת המכשיר ואמרו שהכול נראה תקין ואני ייגש שוב למרכז השירות. לדאבוני הרב נאלצתי שוב לצאת מעבודתי ולהפסיד זמן יקר על חשבון חוסר המקצועיות שהציגו בחברה. כאשר הגעתי לנציג השירות שם הוא בחן את המכשיר ואמר שהגרסה שמותקנת בו היא בכלל לא עדכנית ורק היום יצאה הגרסה החדשה. כמובן שהוא לקח את המכשיר לתיקון ושוב נאלצתי לחכות מעל שעה כדי לקבל את המכשיר וכשחזר נדהמתי לגלות שלא נותר בו שום זכר לכל קבצי המדיה שלי והתאריכים החשובים שצייני בלוח השנה שבמכשיר. הבלגתי ואמרתי שלפחות המכשיר מתוקן ואני לא אאלץ לחזור שוב לאותו מקום. בנוסף גיליתי שמה שהם כן השאירו מכל קבצי המדיה זה ארבעת המשחקים שהורדתי בתשלום מאתר החברה אך להפתעתי נוסף משחק חדש בדקתי את המשחק וגיליתי שהוא משחק מסוג טטריס אך עם תמונות תועבה גסות במיוחד.
למחרת כשניסיתי לתפעל את המכשיר גיליתי תקלה חדשה, מספר לחצנים במכשיר חדלו לעבוד. חזרתי אל מרכז השירות כועס והסברתי את כל מעללי הסיפור לאחראי המרכז והוא השיב לי שהוא מבין את המקרה והוא יחליף לי את המכשיר. אמרתי לו שכבר מאסתי במכשיר הזה ונמאס לי להוציא עליו זמן יקר כסף רב ועצבים!.
הוא לטובתו אמר שאין מה לעשות הציע להביא לי את אותו מכשיר בעייתי רק חדש
ולא השכים לבקשתי לקבל דגם יותר מתקדם וחסר בעיות לא כמו הדגם שהיה ברשותי (V3C). הוא נהג אלי בזלזל וכשאמרתי לו שפתרון זה לא מקובלי עלי הוא פשוט אמר שזה מה שיש וזהו. הציג את הדברים כאילו אם אני לא אקח את מה שהוא הציע יש לי פשוט לדבר אל הקיר.
מאוד נעלבתי מהיחס המחפיר שגילה אלי אותו אחראי
אני לקוח שמשלם יחסית הרבה עבור המכשיר שקניתי (מעלה 100 ש"ח בחודש עבור אותו מכשיר בעייתי) ואני חושב שהמכשיר שאני מבקש בתור תחליף הוגן עבור עוגמת הנפש בזבוז הזמן והכסף שנגרם לי עבור שלושה ימים רצופים שבהם נאלצתי להגיע למרכז השירות בהחלט מגיע לי.
עגמת נפש ובזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
החלפת המכשיר הבעייתי שברשותי (V3C) המכשיר מדגם חדש וחסר בעיות (K1) פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר וקנין בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה