פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה עבור שרות תיקונים על מכשיר סלולרי בניגוד להוראות הלקוח (אני) נושא התלונה:
ויין מרק שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏14 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי 3 מכשירי פלאפון מ-5/2005. בחבילה של עובדי מדינה. ב- 5/2006 ביקשתי לבטל את הגביה עבור שרות תיקונים לכל המכשירים, וכך בוצע. מחודש 11/2006 עוד פעם על אחד המכשירים - גובים ממני דמי שרות תיקונים. ב- 13/3/2007 התקשרתי לחברה. שם אחת הפקידות (לא זוכר את שמה), אמרה בטעות שאני מחוייב בשרות תיקונים - בחבילה של עובדי מדינה, זה לא נכון, אין התחייבות כזאת. למחרת הדפסתי את כל החשבונות של פלאפון מלפני שנה. התקשרתי עוד פעם לחברה. הפעם ענתה לי קרן, עמדתי על הטעות שהם עשו, והיא הבטיחה להוריד את הגביה מה- 14/3/2007, היא לא הסכימה לזכות אותי בסכומים שנגבו כבר. התקשרתי עוד פעם, הפעם דיברתי עם שלומי, הוא הסכים להוריד את התשלום הנדון מהחודש האחרון - פברואר. עדיין אני שואל: אם אני הייתי מפסיק לשלם 3 חודשים ואומר להם טוב אני מוכן לשלם מהיום, האם הם היו מקבלים הסכם כזה ?! למה הלקוח הקטן - אני צריך לשלם על הטעות שהם עשו ? אני מבקש לזכות אותי ב- 12.71 ש"ח X 3 חודשים + מע"מ. בנוסף, אני בטוח שיש עוד מיליון כמוני, שלא סמו לב למה שהם משלמים. צריך לקנוס את החברות קשה (בעלים, מנהלים) עד לסיום פעילותן, כך שהן ינחו את עובדיהן - עדיף לטעות לרעת החברה מאשר לרעת הלקוח !!!
השבת כספי + מתנה כפיצוי + הדרכות חדשות לעובדים - (הלקוח תמיד צודק !!!) פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר ויין בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.


תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה