פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות והטעיה נושא התלונה:
בוזגלו דוד שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏30 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עכו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים לערך ניגשתי לחברת פלאפון בסניף עכו ליד ההום סנטר,בעקבות בעייה שהיתה לי בפלאפון,לאחר בדיקה במסוף נאמר לי ע"י הפקידה במקום כי אני רשאי להחליף את המכשיר ללא כל עלות.שאלתי אותה אם זה לא ישנה לי את המסלול הקיים ןלטענתה אמרה שלא והפנתה אותי לנציגת מכירות במקום,לציין כי הייתי במסלול עובדי מדינה ללא כל היתחיבות ומכשיר חדש שניקנה מהחברה בערך כשנה ליפני כן,ניגשתי לנציגת המכירות ושוב שאלתי אותה לגבי שינוי מסלול ושוב נענתי שזה לא ישתנה(לציין כי היו איתי שני שוטרים נוספים,עמיתים לעבודה שהיו נוכחים בעסקה)ומיד החלה בהליך ההחלפה.
לציין כי נציגת המכירות נשאלה מספר פעמים ותמיד ניתקבלה אותה התשובה.
כאשר הגיעה החשבונית שלאחר מיכן הבחנתי לתדהמתי כי המסלול שונה ואני אף מחוייב מראש על זמן אויר התקשרתי לחברה כדי לשאול אותם לפשר העניין ונענתי ע"י אחת הנציגות שאמרה"מה רצית גם לקבל טלפון חינם וגם לא לשלם"לציין כי אני עדיין משלם על המכשיר הקודם שהוא יקר יותר והוא גם נילקח ממני בעסקה,כל הניסיונות שלי לחזור למסלול הקודם עלו בתוהו וכל הפניות שלי לחברת פלאפון בטלפון ובחברה עצמה לא עזרו,וכאשר ביקשתי להתנתק אמרו שיש קנס וויתרתי,לכן אני פונה אליכם בניסיון לנסות וליפתור את הבעיה.
כספי סוג הנזק :
החזרת המסלול הקודם פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר בוזגלו בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה