פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חבילה שנימצאת בכפיה ובתשלום למרות שאין שימוש נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
במיסגרת שידרוג המכשיר והרחבת חבילת הדקות שלי בחברה החברה החתימה אותי על מסמך המחייב אותי להישתמש בשירותי הדור ה-3 שלי ספציפית אין שימוש בהן בטעמים דתיים. בחברת סלקום לדוגמא שם ניתן ליצפות במהלך השיחה עם הנימען ולכן החבילה של הדור השלישי מחוייבת המציאות שם אבל בפלאפון אין שום דבר שדומה לזה אני לא צופה בTV ולא רואה סרטים ואני אמור לשלם 19.90 ש"ח כל חודש לחינם למרות שביקשתי שיחליפו לי את החבילה לGPS או משהוא שאני אהנה בו ויהיה לי שימוש אך כל טענותי עלו בתוהו והחברה לא מוכנה להמיר לי את החבילה למשהוא אחר או לזכות אותי בשיחות במחיר הזה או לבטל ביכלל ובמידה וגלשתי אז שאשלם אך אין שום סיבה שאשלם סכום כזה על משהוא שאינני משתמש. לפי הידוע לי גם זה אסור על פי חוק החובה הזו על חבילות! אשמח אים תעזרו לי מול החברה להמיר/לבטל/לזכות אותי על החבילה.
כספי סוג הנזק :
אשמח אם החברה לביטול/זיכוי/המרה של החבילה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר דהרי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה