פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פאלפון עובדים על אנשים!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב7/03/07 שוחחתי עם נציגת שירותל קוחות בשם ענבל בערך מ17:00 במשך 40 דקות,מכיוון שיש לי בעיה עם מכשיר שרכשתי מהם לפני 8 חודשים.יש בו הרבה תקלות אז בקשתי למצוא פתרון לבעיה עם המכשיר.התשובה שקבלתי מאותה נציגה שאין מה לעשות(במילים האלו בדיוק).לאחר שסיימתי לשוחח איתה ולא קבלתי שום פיתרון הגעתי לנקודת שירות בפ"ת.התקנו לי גירסה חדשה בפאלפון.אבל הבעיה שהייתה לי זה שאחרי שאני מסיים את השיחה סוגר טלפון השיחה נמשכת ובגלל זה החשבון האחרון שקיבלתי היה בס"כ 1000.בקשתי שיחה עם אחראי משמרת כדי שתמצא לי פיתרון לאותה בעיה,בקשתי להחליף מכשיר או להחזיר כסף או כל פיתרון אחר.דברתי עם איילת כליף היא שלחה אותי לאחראי על תיקונים בשם אייל שאמר לי שאין שום בעיה עם המכשיר אחרי שהם התקינו את הגירסה החדשה ושלח אותי חזרה לאיילת.אחרי שעה וחצי שהם שלחו אותי אחד לשני לא קבלתי שום החזר ושום פתרון לבעיה שבאתי איתה.מה שכן קיבלתי זה צרחות מאותה מנהל איילת ואותה תשובה שאין מה לעשות!!!לפני 8 חודשים שרכשתי את המכשיר אותו נציג שמכר לי אותו הבתיח שאני קונה מכשיר תקין והכי טוב שיש,ושזה מכשיר מעולה,אז איך יכול להיות עם זה מכשיר תקין וכזה מעולה יש בו כל כך הרבה תקלות!!! השירות שקבלתי מהם זה היה שירות הכי גרוע שקבלתי פעם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כסף פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר י'זמסקי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.


תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה