פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"שידרוג" מכשיר..... נושא התלונה:
רחפור שרון שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.2.07 הגעתי למרכז שרות בראשל"צ לתיקון סמסונג 740 שהיה ברשותי.
הטכנאי יצא אליי החוצה וטען שהרמקול שלי מקולקל ויהיה קשה מאוד לתקן אותו ושהוא ממליץ לי "לשדרג" את המכשיר אחד מהמתקדמים... (למרות שהסמסונג שלי היה גם דור 3...) והוא הפנה אותי לנציג מכיר בשם יבגני בלי לחכות בתור בכלל.
בשיחה עם יבגני שאלתי אותו מס' לא קטן של פעמים אם אני משדרגת את המכשיר זה אומר שאני משלמת על 2 מכשירים?! חד משמעית נאמר לי שלא! ואפילו הוא כבר התעצבן ששאלתי אותו כמה פעמים את השאלה...
נתתי לו אישור ל"שדרג" לי את המכשיר לסמסונג 770, חתמנו על חוזה ובסוף התחרטתי והוא החתים על חוזה אחר לV3 החדש שיצא ואמר ששני החוזים הם אותו הדבר באותו סכום. שאלתי מה קורה עם הצילצולים והתמונות והשירים שהורדתי והוסבר לי שתמונות וספר טלפונים הוא יעביר לי ושצלצולים ושירים אני אצטרך להוריד מחדש.. אמרתי לו שאני לא מוכנה לשלם שקל אחד על זה כי כבר שילמתי שהורדתי את התוכנות והוא רשם הערה שהוא מזכה אותי על האינטרנט וההורדות...
יצאתי ממרכז השרות ובכל זאת התקשרתי למוקד לוודא שיש זיכוי, ענתה לי נציגה בשם מיכל או מלכי שאמרה שאין זיכויים בנושאים כאלה ואמרתי שאני חוזרת כרגע למרכז השרות ומבטלת את העיסקה, הוסבר לי שאין לי אפשרות לבטל את העיסקה אלא רק להחליף את המכשיר... לבסוף לאחר צרחות שלא היו אמורות להיות קיבלתי זיכוי...
לאחר מס' ימים התקשרתי לעדכן 5 יעדים נבחרים והוסבר לי על הדרך שאני משלמת על 2 המכשירים: V3+ הסמסונג 740...
מיד דרשתי לבטל את החיוב כיוון שוידאתי עם יבגני חד משעמעית שזה לא יקרה. (אין לי שום כוונה לשלם על 2 מכשירי נייד במיוחד שי לי ביד רק אחד!!!) הנציגה שענתה לי אמרה לי שאין לי אפשרות לבטל ואני חתומה על חוזה וכל מיני שטויות נלוות. לאחר מכן משכו אותי כמה שבועות בטענה שהנושא בבדיקה ויחזרו אליי, הנושא בבדיקה ויחזרו אליי כך במשך שבועיים!!! לבסוף חזרה אליי אחמ"שית בשם דורית וטענה שעשו ברור עם יבגני ואני טועה..... אמרתי לה שאני ממש לא טועה ושבנוסף לכך הוא זה שטועה--הנציג היה כל כך לחוץ לצאת לבית כי כל החברים חיכו לו לנסיעה לחרמון ואני הייתי לקוחה אחרונה שלו והוא אפילו אמר בשיחת טלפון שלי איתו שזה נכון ואני בטוחה שיש הקלטת שיחה או שהאזינו לנו. אז מה שאני מבקשת זה פשוט לבטל לי את העיסקה
אני לא מעוניינת שחברת פלאפון תרשום לי את כל השטיות וההמצאות שרושמים לשאר הלקוחות כמו: פנייתו של מר בולטין טופלה על ידי אחראי פניות הציבור של חברתנו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה. תגובה:
כיוון שאני מכוונת לתבוע אותם עד הסוף
כספי סוג הנזק :
לבטל את העיסקה של הV3 ולא לחייב אותי. או לבטל את העיסקה של הV3 ואני מתנתקת לגמרי מחברת פלאפון!!!! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. בכיר בחברתנו יצר קשר עם גב' רחפור בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.


תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה