פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות לפניות באתר האינטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפחות 3 פעמים פניתי לחברה בשאלה באמצעות "כתוב לנו". כאשר התלוננתי על חוסר התגובה בפניות הציבור, אז הואילו בטובם להתייחס (כמובן שעד היום לא נפתרה הבעיה של בגלישה באתר...). חשבתי אולי הם ישתפרו. לפני שבועיים שלושה, שוב פניתי בשאלה לגבי מכשירים הפתוחים גם לחו"ל כי רציתי לשדרג את המכשיר. כמובן, שאני עדיין ממתינה להתייחסות. ככה הם מעונינים בי כלקוחה.....
אכזבה פעם נוספת סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' שרגי בקשר לפנייתה ונמסרו לה תשובות בנושא . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה