פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע כוזב נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רעננה כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ב15/3 היינו בפלאפוןבסניף רעננה שם בקשנו לשדרג את הטלפון שלנו שהוא בעסקה של קיבוץ ניר אליהו. שאלנו את החברה בשירות האם המכשיר סמסונג 770 עונה על הפונקציה של הורדות מMP3 וקביעה כצלצול ונאמר לנו בבירור שאכן כן זה כל מה שעניין אותנו (אותי ואת אח שלי אני חייל ואח שלי מתגייס ביולי) עשינו הזמנה וקיבלנו את הטלפונים ביום ראשון ב18/3 בשעה 19:00 בערב בסניף כפר סבא בקניון. במהלך יום שני ושלישי ניסינו ללמוד את התוכנה ולבצע את ההורדות של הצלצולים מMP3 אך ללא הצלחה. מיד פנינו לאיש הקשר של הקיבוץ עם פלא פון הוא פנה לפלאפון ושם ענו לו שאין מצב להחלפה לטלפון LG8300 שבו יש את הפונקציה שבקשנו. שלחנו תלונה לנציב תלונות הציבור וגם אליכם מרגיז ביותר בשירות הלקוחות של פלאפון הטעו אותנו ואנחנו לא מוכנים לאכול אותה נשמח אם תעזרו לנו אנחנו קוראים שאתם עוזרים
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה לפלאפון LG8300 עם הפונקציה שבקשנו פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' קורדובה בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה