גניבה מלקוח |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שמי מיקי ורציתי לספר לכם על מקרה שהוא חמור מאוד מצד חברת פלאפון.
אני כבר מנוי בחברה הזו 6.5 שנים , מעולם לא חזר לי תשלום כלשהוא והחשבונות שלי(שני מכשירים)הם תמיד גבוהים והם מרוויחים עליי טוב מאוד.חודש שעבר לצערי חזר התשלום מהבנק בתואנה של חוסר כיסוי, מצער , אך יכול לקרות לכולנו!!
כשהתקשרתי לכסות את החוב באמצעות כרטיס אשראי , אומרת לי הנציגה שאני יוכל לשלם אבל עם עוד תוספת של 20 שקלים , לשאלתי מדוע אני צריך להוסיף היא אמרה שזה עבור הריבית שחברת האשראי גובה!!10 שקלים על כל תשלום .לצערה של החברה והנציגה , אני "קצת "מבין בתשלומי ריבית לחברת האשראי , שהם ממש, אבל ממש לא בסכום שהיא אמרה , אני אמרתי לה שזה לא אפשרי ושתבדוק את זה שוב, היא חזרה אליי עם סיבה חדשה :חברת הסלולר "פלאפון" היא זאת שגובה את הסכומים הללו!!לשאלתי מדוע זה כך , הרי אני לקוח נאמן שנמצא אצלכם המון שנים , ממתי אתם גובים ומדוע אתם גובים ? הרי זו גניבה , מה הסיבה שאתם עושים זאת ולמה נתת לי סיבה שקרית ולא נכונה .היא לא ממש ידעה מה לענות ואני אמרתי שאני לא מוכן לשלם רק מסיבה עקרונית , כי כבר התכוונתי לשלם להם 1000 שקל .ועכשיו , אין עם מי לדבר, לא נתנו לי מענה , לא נתנו לי לדבר עם המנהל , ומריצים אותי מאחד לאחד .
מה לעשות ואיך אפשר סוף סוף להעניש אותם ?
דרך אגב, לפני שנה תפסתי אותם גונבים לי כסף בחשבונות שקיבלתי והם החזירו לי בצ'ק 540 שקל , זה מכיוון ששמתי לב, מה עם אלה שלא שמים???
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|