פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה מלקוח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שמי מיקי ורציתי לספר לכם על מקרה שהוא חמור מאוד מצד חברת פלאפון.
אני כבר מנוי בחברה הזו 6.5 שנים , מעולם לא חזר לי תשלום כלשהוא והחשבונות שלי(שני מכשירים)הם תמיד גבוהים והם מרוויחים עליי טוב מאוד.חודש שעבר לצערי חזר התשלום מהבנק בתואנה של חוסר כיסוי, מצער , אך יכול לקרות לכולנו!!
כשהתקשרתי לכסות את החוב באמצעות כרטיס אשראי , אומרת לי הנציגה שאני יוכל לשלם אבל עם עוד תוספת של 20 שקלים , לשאלתי מדוע אני צריך להוסיף היא אמרה שזה עבור הריבית שחברת האשראי גובה!!10 שקלים על כל תשלום .לצערה של החברה והנציגה , אני "קצת "מבין בתשלומי ריבית לחברת האשראי , שהם ממש, אבל ממש לא בסכום שהיא אמרה , אני אמרתי לה שזה לא אפשרי ושתבדוק את זה שוב, היא חזרה אליי עם סיבה חדשה :חברת הסלולר "פלאפון" היא זאת שגובה את הסכומים הללו!!לשאלתי מדוע זה כך , הרי אני לקוח נאמן שנמצא אצלכם המון שנים , ממתי אתם גובים ומדוע אתם גובים ? הרי זו גניבה , מה הסיבה שאתם עושים זאת ולמה נתת לי סיבה שקרית ולא נכונה .היא לא ממש ידעה מה לענות ואני אמרתי שאני לא מוכן לשלם רק מסיבה עקרונית , כי כבר התכוונתי לשלם להם 1000 שקל .ועכשיו , אין עם מי לדבר, לא נתנו לי מענה , לא נתנו לי לדבר עם המנהל , ומריצים אותי מאחד לאחד .
מה לעשות ואיך אפשר סוף סוף להעניש אותם ?
דרך אגב, לפני שנה תפסתי אותם גונבים לי כסף בחשבונות שקיבלתי והם החזירו לי בצ'ק 540 שקל , זה מכיוון ששמתי לב, מה עם אלה שלא שמים???
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר בן שושן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה