פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פלאפון תקשורת - חיוב בגין דמי ניתוק - ללא יידוע לקוח - עבירה על החוק נושא התלונה:
גולי אורית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.9 ביצעתי שינוי למסלול "חבילות משתלמות " של חברת ESC פלאפון
במסגרת שינוי זה גפ שדרגתי את מכשיר הנייד שברשותי. מספר סלולר שברשותי 0506551525
לאחר כחודש ביקשתי להתנתק ממסלול זה לשיחות יוצאות מאחר והחשבונית חיוב שהגיעה היתה גבוהה מן הצפוי וכי החבילה התבררה לי בדיעבד כלא משתלמת...
בחודש מרץ 2007 ביקשתי להתנתק מן ספק השירות פלאפון בתוענה כי אין אני מרוצה וכי הם ממשיכים לחייב אותי בגין שירות שאינני מחוברת אליו (SMS )- נמסר לי כי על מנת להתנתק עלי לשלם דמי ניתוק מן המסלול בסך 1500 ש"ח
מיותר לציין כי לא צויין בפני בשום צורה שהיא בכל שלב לגבי דמי ניתוק אלו - אף לא בזמן חתימת הסכם עעם ספק השירות - זאת למרות כי נציג שירות - לפי חוק- חייב להסב תשומת ליבי לנושא ולייידע אותי בזמן חתימת הסכם - כפי שנעשה בכל הסכם / זכרון דברים שבין ספק ללקוח/ צרכן.
אני מבקשת לציין כי התחברותי לשירות זה היתה כחודש ימים בלבד- וכי לא צויין בפני בכל צורה שהיא לגבי דמי ניתוק אלו - מפי נציג פלאפון ממוקד הטלפוני (שמו אייציק) "יש לי בעיה" ולא מעניין אותו כי עלי לשלם את זה .
אני מעוניינת להתנתק מפלאפון תקשורת ומסרבת לשלם דמי ניתוק ואלו שלא הובאו לידיעתי. יש כאן עבירה על החוק - מבקשת עזרת אתר תלונה בנושא אחרת אפנה בערכאות משפטיות לטפול הנושא.
בברכה, אורית גולי
עבירה על החוק סוג הנזק :
פניה לחברת פלאפון פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצר קשר עם גברת גווילי בקשר לפנייתה ונמסרו לה תשובות בנושא פנייתה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה