|
|
|
|
|
|
סמסונג 770,בלוטוט |
נושא התלונה: |
יום שישי 30 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פניתי כבר פעמיים בנושא,ועדיין לא קיבלתי תשובה משכנעת ומספקת.
התלוננתי על כך שבמכשיר הנ"ל אין בלוטוט למרות שבזמן שקניתי אותו נאמר לי שיש בו בלוטוט,חברת פלאפון הגדולה והוותיקה לא מצאה לנכון להודות בטעות ובהטעיית לקוחות ותיקים כמוני מעל 10 שנים ברשת שלהם.
באתר תלונה נוספים כל יום לקוחות המתלוננים על אותה בעיה במכשיר הסמסונג 770.
ובחברה רק מטיחים בנו האשמות על שלא בדקנו היטב מה קנינו.
אני תקווה כי הפעם תבחרו בדרך יותר אנושית.
מרדכי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראית פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שיר בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|