פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תביעה נגד פלאפון נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 02.01.2006 בהיותי בחברת פלאפון בת"א ביקשתי לרכוש מכשיר חדש.
איש השירות הציע לי מספר מכשירי פלאפון שונים ובניהם מכשיר מסוג סמסונג 740 מכשיר מהדור השלישי והציג את תכונותיו של הדור השלישי.
הסכמתי לרכוש את המכשיר במחיר שהוצע לי כ-80 ₪ בחודש ב 36 תשלומים.
איש השירות לא הזכיר שום מגבלה הקשורה למכשיר ולאזורי הכיסוי.
במעמד זה גם ביצעתי חבילת גלישה כך שאוכל ליהנות משלל האפשרויות הקיימות במכשיר.
מייד לאחר הרכישה הצלחתי לגלוש להוריד קבצים.
כאשר הגעתי לעיר מגורי בית שאן ניסיתי לגלוש ולהוריד שירים אולם במכשיר קיבלתי הודעה שאני נמצא באזור ללא כיסוי.
התקשרתי עם חברת פלאפון ורק אז הבנתי שבית שאן אינה נכללת כאזור כיסוי, ולא ניתן לעשות שימוש במכשיר, שאלתי את הטלפנית והיא נתנה לי להבין שתוך זמן קצר בית שאן תהיה באזור כיסוי ותוכל לעשות שימוש במכשיר.
כעבור מספר חודשים כשראיתי שהעניין לא מסתדר ואין עדיין קליטה לדור השלישי פניתי שוב לחברת פלאפון והטלפנית אמרה שוב שהעניין בטיפול בינתיים ביקשתי לבטל את חבילת הגלישה, הטלפנית הדגישה שתוך זמן קצר בית שאן תיכלל אמרתי לה או קי כשיהיה כיסוי אתחבר לחבילת גלישה.
מאז מדי פעם אני בודק ומתברר שבית שאן לא נכללה עדיין והנה חלפה שנה, אני פונה שוב לחברת פלאפון (מכתב מ-24.12.06 ) טלפונים מול שירות הלקוחות ביקשתי לבטל את העסקה בטענה שמכרו לי מוצר יקר עם אופציית דור שלישי שלמעשה אינני יכול לעשות בו שימוש, ביקשתי את כספי ו-או להחליף מכשיר זול יותר ללא דור שלישי עם התחשבות וקיזוז בערך.
בעקבות מכתבי פנתה אלי עבודת החברה והציעה לי לשדרג מכשיר והיא תדאג לזכות אותי ב4 תשלומים נוספים, חשבתי על הצעתה והחלטתי שלא להיענות לה מהטעם הפשוט, שאני מרגיש מרומה על ידם, מכרו לי מוצר יקר אבל אניני יכול לעשות בו שימוש.
הגשתי תביעה קטנה נגד חברת פלאפון ובכתב ההגנה הם משקרים במצח נחושה, לדברהם נאמר לי בעת הרכישה אודות איזורי הכיסוי, ושאני מנסה להחליף מכשיר מתקדם יותר ...בנוסף הם טוענים שיש להם חיסיון משר התקשורת!
אני מעוניין יותר לשפר את רמת השירות לצרכן שכן בדיקה באתר פלאפון הם אינם מפרסמים את איזורי הכיסוי, בקיצור מוכרים לצרכנים מטוסים מתקדמים שלא ניתן להטיס אותם במקומות מסויימים, והם לא טורחים להזכיר זאת ללקוחות רק שירכשו מ'כפת להם!

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. מאחר ומר זמיר יזם הליך משפטי כנגד חברתנו,ענינו של הלקוח ידון בהליך זה.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה