פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפצת מכשיר פגום ע"י פלאפון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
cבתחילת חודש ינואר אני ואחותי רכשנו פלאפו במסגרת מבצע עובדי בזק.
ניתן לנו מכשיר ספציפי אחד ללא אפשרות בחירה בין המכשירים
כעבור מס' ימים התברר לי ולאחותי שיש באג במכשיר החדש שמגיע מתי שמתחשק לו ומפריע בהפעלת הפלאפון
אני אישית יצרתי קשר עם מוקד 166 שם הנציג אמר לי לאחר מס' בירורים שידוע שיש באג בדגם הספציפי הזה ופלאפון שוקדת על פיתרון וברגע שיפתרו את הבעייה ישיקו את הדגם הספציפי ללא הבאג
מה שמשאיר אותי ואת אחותי עם פלאפון דפוק וחברה גדולה וכביכול רצינית שמתנערת מאחרויות למוצרים שהיא משווקת
יום שישי האחרון הייתי במרכז שירות של פלאפון בו נאמר לי שלא ידוע על באגים בדגם הספציפי ושלא ניתן לחזות באיזה יופיע באג ובאיזה לא
מבחינתכם הדבר היחיד שניתן לעשות זה ללכת למעבדת תיקון ולנסות לתקן דבר שאחותי עשתה שם לאחר איפוס נאמר לה שאם האיפוס לא עבד אי אפשר לעשות שום דבר
אני ואחותי זועמות אנו לא מוכנות לכל הטרטורים הללו דרשנו לשדרג את המכשיר למכשיר תקין נאמר לנו ללכת שוב למרכז תיקונים
אני זועמת איזו מן חברה זו שמשווקת מוצרים עם באג דבר שהנציג טרח לידע אותי בשיחה הראשונה ואחכ כל מי שדיברתי איתו אמר לי שאני משערת השערות מוטעות
אם ידוע על הבאג אל תפיצו את הדגם הספציפי עד שיטופל העניין
אם היה נאמר לי על הבאג מלכתחילה לא הייתי בוחרת במסלול הזה
אנו דורשות מענה לתלונתנו בנושא החלפת המכשיר
חבל שאחרי כל כך הרבה שנים עם פלאפון אנו צריכות להרגיש כל כך מרומות ונזעמות
באג שמפריע להפעלת המכשיר סוג הנזק :
החלפה במכשיר שעובד פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' פרדי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה