פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע - של חברת פלאפון - המשך תלונה מס' 18436 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בהמשך לתלונתי מס' 18436 משבוע שעבר
בתאריך 1/4 לאחר פניות רבות, בנושא ניתוק מנוי שלי מחברת פלאפון
חזר אלי נציג שרות בשם "אופק משה"
השיחה ממנו היתה מאוד אגרסיבית ולא נעימה
טון הדברים היה מאוד בוטה ולא מנומס- לא הולם נציג שירות בחברתכם החורטת על דגלה שירות ואמון לציבור
ביטויים כגון :" יש לך בעיה " ו/או מה הבעיה שלך לא מקובלים עלי
כשמסרתי לו כי טון הדברים אינו מקובל עלי וכי אפנה לגורמים בנושא ענה לי שאני יכולה לפנות למי שאני רוצה וזה לא מעניין אותו
מבקשת אני בירור בנושא בהקדם ...האם כך נראית חברה החורטת על דגלה את תו אמון הציבור ???


.

בברכה
אורית גולי
עוגמת נפש סוג הנזק :
המשך טיפול בתלונתי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. בהמשך לתלונה קודמת של הלקוחה באתר, מנהלת צוות של פניות הציבור שוחחה עם הלקוחה ונמסרו לה תשובות בנושא פנייתה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה