פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכמי הצטרפות לחברת הסלולר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כאשר אנו התחייבנו לחברת פלאפון היא מצידה התחייבה להניב לנו דיבוריות לרכב ובגלל זה גם כולנו (אני ומשפחתי) לקחנו את אותו סוג מכשיר מפני שאנו כולנו בעלי רישיון נהיגה.
חברת פלאפון דחתה אותנו מספר פעמים ולאחר מספר שבועות הודיעה לנו שעלינו להחליף את סוג המכשיר על מנת לקבל דיבוריות מתאימות לרכב, וכך עשינו.
לאחר מספר חודשים כאשר הבינה החברה שלא יהיו דיבוריות לרכב ניסתה החברה "להשתיק אותנו" בכך שיביאו לנו אוזניות שזה כאמור לא מה שהובטח.
בעייתי היא שבהסכם החתום אנו עומדים ומשלמים את החשבון החודשי, אך פלאפון מצידה אינה עומדת בהסכם הקיים שכאמור הובטח לנו בהסכם דיבוריות לרכב שמתאימות למכשירנו (ולא דיבוריות קבועות מכיוון שמספר אנשים משתמשים ברכב זה). וכאשר ביקשנו לבטל את החוזה כי אם החברה אינה עומדת בו אין לנו שום סיבה להישאר בחברה שלא מספקת את מה שהיא הבטיחה אז נאמר לנו שזה בילתי אפשרי למרות שהם אינם עומדים בהסכם ובדיעבד אם אני "הלקוח" לא היה עומד בהסכם הייתי מחויב לשלם קנס או לקבל מהחברה תביעה משפטית שכן החברה מנצלת את מעמדה מול האזרח הקטן והפשוט.
חייב לציין שזהו השירות הכי מבזה, משפיל ומזלזל שקיבלתי...
תודה מראש.
אסף
וגם כספי סוג הנזק :
ביטול ההסכם עם פלאפון ללא קנס מכיוון שהם אינם עומדים בהסכם שנחתם!! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר זגדון בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה