פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לא שרות נושא התלונה:
אבשלום נורית שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
נתניה כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ 2 שנים עברתי לחברת פלאפון במסגרת מעבר רשת
המכשיר שניבחר עפ"י המלצת הנציג LG 820
כבר עם קבלת המכשיר נתגלו בעיות רבות למרות ידיעת החברה טרם רכישתנו על בעיות המכשיר הוצג כאמין.
למרות תלונות חוזרות ונישנות ורק לאחר ש-4 פעמים באותו יום חזר המכשיר תקול
הסכימו בחברה להחליף המכשיר
מאז הטבה של החלפת יעדים דרך מוקד שירות שסוכם שתהייה ללא עלות בוטלה
כל פניה לשרות נענת בתשובה לא ענינית לאחרונה הוחלף המכשיר 3 פעמים ללא
הועיל המכשירים תקולים ללא קליטה עם ניתוקים ובעיות שמע שלא מאפשרות לעבוד עם המכשיר
עלי לציין כי המכשיר הינו לעבודה ואין לי צורך במכשיר זה עם אינו מאפשר קבלת שיחות סדירה
היות והמלצת הנציגים איננה אמינה מבקש
א. מכשיר חדש ללא הסטוריה באותה רמה עם אבטחחה להחליף המכשיר לשביעות רצוני במידה ולא יהייה תקין
ב. פיצוי הולם לנזק הכספי והפסד ימי עבודה לעוגמת הנפש ולעלבון החוזר ונישנה בכל פניה לשרות
או לחילופין ביטול העסקה החזרת המכשירים ללא חיוב
עוגמת נפש נזק כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה או לחילופין עפ"י המפורט מעלה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. גברת אבשלום טופלה על ידי מנהלת בכירה בחברתנו ונמסרו לה תשובות בנושא פנייתה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה