פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בן זוגי זכה ב"מכשיר פלאפון מהדור השלישי הכולל תכני ספורט" בחידון מונדיאל בטלוויזיה. לאחר אינסוף פניות לקבלת המכשיר שבהן הפנו אותנו מאחד לשני כי אף גורם מנותני הפרס לא שמע עליו, אמרו לנו ששולחים את המכשיר לסניף פלאפון שבחרנו - הרצליה. כשהגענו לקחת את המכשיר, לא הבינו מה אנחנו רוצים מהם, וחיכינו כשעה בסניף עד שמצאו את המכשיר, ועד שקיבלו אישור למסור לנו אותו, למרות ששמו של בן זוגי היה רשום על אריזת המכשיר. ואז דרשו מאיתנו הוראת קבע לתשלום עבור הקו ועבור התכנים - שאמורים להיות כלולים בחינם בפרס. התנו את התשלום במסירת מכשיר ה"מתנה" שקיבלנו. לאחר ויכוח עקר הסכמתי בלית ברירה לשלם עבור הקו, והתעניינתי בתכנים. אמרו לי שיש שידור של תוכניות טלוויזיה, וכשביקשתי הדגמה, אמרו שאין להם, ושאצטרך לשלם עבור התכנים כדי לראות מה הם כוללים, ואז אנסה אותם. הסכמתי לתשלום חודשי עבור צפייה בתכני הטלוויזיה, בתנאי שאוכל להתנתק מהם אם ארצה. הנציגה נתנה לי מחיר הנחה של ועד עובדים שאני שייכת אליו, והוסיפה שאני מקבלת את החודש הראשון חינם, והסכמתי להרשם לחבילה.
ועכשיו לעיקר התלונה: אמרתי, וחזרתי כמה פעמים והדגשתי שאני לא מוכנה להרשם לשום "מבצע" או תוכנית בהתחייבות לתשלום למשך שנים, שאי אפשר להתנתק מהם. הנציגה ענתה לי בפירוש שההתחייבות היחידה שלי היא לא לנתק את הקו במשך שנה, כלומר לשלם עבורו דמי שימוש לשנה. ביקשתי את זה בכתב, והיא ענתה שאין צורך, כי לא רשום אחרת בשום מקום בחוזה שחתמתי עליו, ושלא חתמתי על שום התחייבות כספית לשנים. אמרתי לה שבחוזה יש הרבה סעיפים מחייבים, והיא ענתה לי שאין סימון בריבועים שליד הסעיפים האלה, כך שהם אינם רלוונטיים לגביי.
כשניסיתי לצפות בערוצי הטלוויזיה שהובטחו לי, התברר לי שכל ה"חבילה המגוונת" שמופיעה בתפריט, כוללת רק ערוץ אחד בכל סעיף, כלומר מכל תפריט החדשות למשל, יש רק ערוץ טלוויזיה אחד, המציג רק מהדורת חדשות אחת של אתמול, המוקרנת בלופ, ללא כל אפשרות לבחור במה לצפות או מאיזה קטע של התוכנית - אלא רק במה שמוקרן למכשיר הפלאפון באותו רגע, מאיזה מכשיר וידאו עלום במוקד "הדור השלישי" של פלאפון. לא שידור חי ולא בטיח. מידע שהוסתר ממני בקפידה כשנאלצתי לרכוש את החבילה. בקיצור, מייד צלצלתי למוקד פלאפון והשארתי הודעה מוקלטת - כי לא ענו לי. ניסו לחזור אליי למכשיר, שאינו מצלצל כי אינני משתמשת בו בכלל. התקשרתי שוב בפעם אחרת וביקשתי לנתק אותי מחבילת התוכן, ואמרו לי שאני בהתחייבות לשלוש שנים!!! אמרתי שהנציגה שרשמה אותי אמרה לי בפירוש שההתחייבות לתשלום היא רק של 5 ש"ח לחודש למשך שנה עבור הקו, וענו לי שגם התשלום לקו הוא בהתחייבות לשלוש שנים, ושאם אתנתק עכשיו אשלם להם שבע מאות ומשהו שקלים. אז כבר ממש התעצבנתי, ואמרתי שהמכשיר אמור להיות במתנה חינם, ולא בתשלום לשלוש שנים, אמרתי שמי שמקבל מכשיר חינם בהתחייבות לשלם עבורו שלוש שנים, צריך לשלם את זה. ענו לי שלא - שהקנס הוא על ניתוק החבילה.
עכשיו אני תקועה עם מתנה "חינם" שעולה לי (בהנחה) 50 ש"ח כל חודשיים בהוראת קבע בכרטיס אשראי, ומסרבים לנתק אותי ממנה. מהרגע שהודעתי לראשונה לפלאפון על בקשת הניתוק ממנה, לפני כמה חודשים טובים, לא צפיתי אפילו פעם אחת בתכני הדור השלישי. המכשיר מונח ללא כל שימוש - לא שיחות יוצאות ולא נכנסות, ואפילו לא זז ממקומו. הוא אינו ניתן להתקנה בדיבורית קבועה במכונית, כי לא קיימת דיבורית עבורו, ולא ניתן להשתמש בו עם כרטיס SIM של אורנג' או סלקום, כי אין בו כרטיס SIM.
אני דורשת שיכבדו את ההתחייבות שנתנו לי ויזכו אותי בכל הכסף שגזלו ממני מרגע שהודעתי להם על רצוני להתנתק מהחבילה - כשבוע-שבועיים לאחר קבלת המכשיר (שהחודש הראשון לשימוש בו אמור היה להיות בחינם).
כספי סוג הנזק :
החזר כספי וקו חינם. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' מריאן בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה