פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיא החוצפה - עמלת תשלום במרכז שירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חוצות המפרץ כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הייתי מנוי בחברה למעלה מ 3 שנים,מספר מנוי 0507231237 לאחרונה החלטתי להתנתק היות וסגרתי את חשבון הבנק שלי לא היה לחברה פרטי כרטיס אשראי לחיוב על שיחות שביצעתי, ולכן הוצאה לי חשבונית שנשלחה אליי הביתה ובה הפירוט הבא:
תשלום חודשי קבוע - ...
שיחות: ...
שונות:
עמלת שובר (הפקת חשבונית) - 10.30 ש"ח.
סכ"ה סכום לא עלה על 40 ש"ח.
פניתי לחברה דרך הנייד לשוחח עם נציג שירות - הבעתי את כעסי לעמלת השובר והודעתי שאני לא מעוניין לשלם אותה, הנציגה הודיעה לי שהיא מבטלת את העמלה ואם אני מעוניין לסלק את החוב עליי לפנות למרכז שירות הלקוחות הקרוב לביתי לפני שתצאה עוד חשבונית ועליה אני אחוייב בעוד 10.30 ש"ח.
אכן כך פניתי למרכז השירות בחוצות המפרץ בחיפה תוך כמה ימים על מנת לסלק את החוב וכשהגעתי התברר לי כי הסכום שהיה צריך לרדת עדיין לא ירד אך במערכת המחשב היתה הודעה כי העיניין בטיפול וממתין לאישור, ביקשתי מהנציגה לשלם את ההפרש והיא אמרה שזה בלתי אפשרי ועליי לשלם את כל הסכום וכאשר תאושר הבקשה פלאפון יחזירו לי את 10.3 ש"ח, וכך עשיתי.
עבר מעל חודש ולא חזרו אליי, לאחר שפניתי לפלאפון דרך אתר האינטרנט שלהם יצרו איתי קשר והנציגה הבטיחה שהיא תבדוק ותחזור אליי, עבר עוד שבוע ולפתע קיבלתי חשבון לתשלום מפלאפון על סכום של 56.04 ש"ח הכולל את הפירוט הבא:
תשלום חודשי קבוע - 3.59
שונות:
עמלת שובר - 10.3ש"ח.
עמלת תשלום במרכז שירות - 34.63 ש"ח.
(הסכומים לא כוללים מע"מ)
החוצפה של חברת פלאפון לשלוח אותי למרכז השירות שלה כדי לשלם סכום של 20 ש"ח ועל זה לחייב אותי בעוד 50 ש"ח עמלות היא מקרה פשוט של גניבה ולכלוך, לצערי אני לא יכול להתמודד עם חברה גדולה כזו ואני מבקש את עזרתכם לביטול החשבון.
כמו כן היום 12.4.07 פניתי פעמיים למרכז השירות של פלאפון - ושם הבטיחו לי שיחזרו אליי ולא חזרו עם תשובה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החשבון המיותר הנ"ל והחזר של 10 ש"ח פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר יעקובוב בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה