פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשום באתר שהתלונה טופלה וזה ממש לא נכון (סמסונג 770) נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
נושא הפניה: http://tluna.nrg.co.il/members/memberComplaint.asp?compID=17690
לפני יומיים דיבר איתי נציג של חברת פלאפון ואמר לי שהפתרון שאני דורשת הוא
בלתי אפשרי מפני שרכשתי את המכשיר במבצע והוסיף שאם המכשיר לא הייה במבצע לא הייתי רוכשת מכשיר דבר שהוא ממש לא נכון מפני שבאתי במטרה לרכוש מכשיר ואמר שלא יכולה להתבצע החלפת המכשיר לדגם שתומך בהעברת קבצים בבלטוס מפני שרכשתי את המכשיר במבצע (כמו שרשמתי למעלה) ברצוני לציין שהייתה באפשרותי לבחור מכשיר אחר שתומך בהעברת קבצים בבלוטוס הנציג הציע מספר מכשירים במבצע וששאלתי אותו על המכשיר הוא אמר שהמכשיר גם תומך בהעברת קבצים בבלוטוס מה שהתברר כשקר ברצוני להוסיף שהנציג שדיבר איתי על התלונה אמר מספר רב של פעמים על מחיר שרכשתי את המכשיר במבצע שהוא 684 ש"ח אבל ברצוני להוסיף אולי שמחיר המכשיר זול אבל לפני שהתחלתי לדבר במכשיר כבר אני מחויב ב70 ש"ח (בהסכמתי בחוזה) אז במשך שלוש השנים של ההתחייבות אני ישלם לכם 3204 ש"ח שזהו סכום לא מבוטל ולכן אני רואה את בקשתי כפיתרון והגון הנציג קישר את המחיר לכל דבר שלא בהכרח קשור.
כל השיחה אף בעיה לא טופלה והוא רק הסביר למה לא אפשרי מבחינת החברה להחליף את מכשיר. זה לא נקרא טיפול מבחינתי ולפני סיום ברצוני לומר שעד לפני רכישת המכשיר אני וכל משפחתי היינו מרוצים מהחברה אבל מפני המקרה עם המכשיר אנו שוקלים לעזוב את החברה בתום ההתחייבות.
בברכה ומצפה לתגובה ופתרון הנ"ל,
כהן סיגלית
עוגמת נפש,עלבון וכספי. סוג הנזק :
החלפת המכשיר למכשיר אחר שתומך בהעברת קבצים בבלוטוס ללא תוספת תשלום פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור שוחח שוב עם גב' כהן בקשר לפנייתה ונמסרו לה תשובות בנושא . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה