פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איך משתחררים מהאזיקים נושא התלונה:
שושן אופיר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
פלאפון ביזוי עצמי-
כלקוח אני חייב לציין שקיבלתי יחס מעולה מנציגי השירות, הכוונה אל נציגי השירות ולא תכנאים או מנהלים אחרים. אפרט בקצרה: היה ברשותי מכשי TELIT70 אשר נמצאה בו בעית גרסה לאחר טרטורים רבים הוא הוחלף3 פעמים ותוקן פעמיים, עד שהוחלט לשנות דגם לTELIT210 במשך שבועיים המכשיר הזה תוקן שופץ והוחלף 3-4 פעמים כאשר "ניסו" למצוא לי פתרונות יצירתיים. לאחר מכן הוחלף לי המכשיר לסמסוג 660 וקיבלתי "פיצוי" על 12 שעות לכל הפחות של המתנה וויכוחים, של 50 דקות זמן אויר. הפלאפון הנ"ל יורד ברמת התכנים -לא קיימת מוזיקה כמו בפלאפון הראשון שקניתי- תווי ההודעות התקצרו, זמן הסוללה התקצר עוצמת שמע הצללילים חלשה בהרבה והספיקר לא ראוי לשימוש. הפתרונות היחידים שהוצעו הם לרכוש בעלות מלאה מכשיר חדש במסלול חיילים שאני זכאי לו גם ככה. אני לא מבין איך דבר כזה קורה שחברה לא לוקחת אחריות על מוצריה אלא מציעה לרכוש מוצר אחר בעלות מלאה בטענה שהם "נותנים לי את השידרוג חינם" שאת זה היציעו לי עוד לפני שהיו תקלות במכשיר. אנא אתם המוצא האחרון לי אשמח לקבל עזרה.
תודה מראש אופיר שושן
עוגמת נפש, ובזבוז כסף בימים שהסלולרי לא עבד סוג הנזק :
החלפה לדגם אחר אני מוכן לשלם אבל לא מחדש 3 שנים אלא כמו שנשאר לי שנתיים וארבעה חודשים. או זיתוק ללא עלות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שושן בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:

כנ"ל
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה