פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מה צריך לעשות כדי להשתחרר מחוזה עם חברת פלאפון? נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שמי איציק ואני גר זה 4 חודשים עם אישתי בחו"ל.
מכיוון שלא נזקקנו יותר למכשיר הסלולרי ביקשנו לנתק אותו אך בשל סרבול השרות בחברה הניתוק לא התבצע ללא ידיעתנו.
בשבוע שעבר, הורי אישתי קיבלו מכתב לביתם המורה על הסדרת יתרת החוב לפני נקיטת הליכים משפטיים. בדיעבד הסתבר שבגלל אי הבנה בבנק לא כובד כרטיס האשראי של אישתי (זו הכתובת בה גרנו לפני הנסיעה לחו"ל).
ההורים , שנלחצו מאוד מהמכתב תרו לחברת פלאפון וביקשו להסדיר את כל יתרת החוב לחברה. הם בילו במרכז השירות כ-3 שעות שם הוסבר להם שעלינו לשלם קנס של 250 שקלים על אי תשלום במועד ובנוסף עליהם לשלם 600 ש"ח דמי הפעלת הקו ואי ניצול החבילה.
ברצוני לציין שההורים של אישתי הם אנשים מבוגרים ולא ממש מבינים בנושאים כאלו ולכן רצו לשלם ישר את החוב בכדי שלא להיכנס למשפטים עם החברה.
הנציגים במרכז השירות הסבירו להם שבכדי לעשות זאת עליהם לחתום על חוזה שבו הם לוקחים אחריות על החשבון ולמעשה נכנסים אליו יחד עם אשתי (ללא ידיעתנו ואישורנו).
לבסוף ההורים שילמו סכום של 150 ש"ח ונתנו הוראת קבע להמשך התשלום.
כשהם עידכנו אותנו במה שקרה ביקשנו שלא יבצעו עוד צעדים נוספים ושאנחנו מעוניינים לסגור את הנושא בעצמנו.
ביום שלאחר מכן התקשרה אליהם מנהלת במחלקת כספים בת"א בשם ליהי וביקשה שישלמו בנוסף לסכום שצוין עוד 65 ש"ח בחודש עד לסיום ההתחייבות (20 חודשים ) . כשהם ביקשו שתסדיר את התשלומים מולנו היא החלה לצעוק עליהם ולאיים שהם אחראים לחוב בדיוק כמונו ושהם חייבים לשלם מיידית סכום של 100 ש"ח נוספים. הם כמובן שילמו את הסכום טלפונית וביקשו פרטים ממנה כדי שנוכל לסגור איתה את יתרת החוב בפלאפון אך היא סירבה לתת מספר שבו ניתן להגיע אליה או ליצור קשר איתנו.
בהמשך התקשרתי לחברת פלאפון וביקשתי שיקשרו אותי אליה אך הוסבר לי שהם לא יכולים להעביר שיחות אך לאחר שהסברתי להם את הבעיה הם ביקשו להשאיר מספר שבו היא תוכל לחזור אלי אך כשאמרתי להם שאני מתקשר מחו"ל הם התנצלו ואמרו שהם לא יכולים לחייג לחו"ל.
פנינו למספר נציגים נוספים בחברה וכל אחד מהם נקב בסכום אחר שאותו אנו צריכים לשלם בכדי לסיים את ההתקשרות עם חברת פלאפון.
לבסוף הם שלחו לי מייל עם סכום הכסף שאותו אנו חייבים להם אך ללא הסבר על התשלום או התחייבות שזהו סכום סופי לתשלום.


ברצוני לציין שאינני מלין על הסכומים שהחברה דורשת מאיתנו, למרות שהם נראים לי מוגזמים (כ-1500 ש"ח) ולו רק בשל ההנחה שאני מחוייב להם ב"אותיות הקטנות" של החוזה אך אין לי כוונה לשלם כסף מבלי לקבל הסבר על מה אני משלם ואני רוצה פשוט להיות בראש שקט שאני לא חייב להם שום דבר אך לצערי הסרבול בחברה הוא גדול ואף אחד לא יכול או לא רוצה לקחת אחריות ולהתחייב על יתרת הסכום.




עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אוקנין בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה