פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברת בעלות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה, ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים בעלי ואני העברנו את חשבונות הפלאפון מהחשבון של חמותי לחשבון שלנו. כשעשינו את ההעברה דיברנו עם הפקידה, שאמרה לנו בבירור ובהחלטיות שאנחנו משלמים מרגע זה(חודש מרץ) ואילך ולא לפני. כשקיבלתי את החשבון הנוכחי של הישראכרט גיליתי שחברת פלאפון חייבה אותנו על חודשים פבואר ומרץ ולא כפי שאמרה לנו הפקידה. חברת פלאפון לא היתה מוכנה לפצות אותנו על פשלה של עובדת שלהם ואנחנו נשארנו מאוכזבים מהשירות וכועסים על חוסר היכולת שלהם לעמוד בדברים אותם הם אומרים ללקוחותיהם.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גברת נבון בקשר לפנייתהונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה