פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונית מנופחת פי 2 נושא התלונה:
‏יום שישי ‏13 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
אני מנוי בחברת פלאפון מאז תחילת שנת 2002 לפחות(זה החשבונית ה1 שמצאתי

ברצוני לקבול על דבר עוולה שנעשה עימי ואם עוד כמה חברים.
כאמור לעיל אני מנוי על החברה הנ'ל ובמשך הזמן לאחר כמה שנים גם אני
שדרגתי את המכשיר שברשותי. רק מה שאצלי זה לא נבע מרצון להתקדם
אלא בגלל בעיות קליטה כאלה ואחרות.ולאחר התיעצות עם נציגי החברה הוחלט
לתת לי אנטנת חלון ומישזה לא עזר ניסו בכל מיני דרכים לפצותיני ב20 דקות
זמן אויר פה ושם פשוט למרוח עוד זמן במקום לטפל בבעית הקליטה ברצינות
עד שהחברה החליטה אולי נחליף מכשיר וזה יקל ולו במעט על הבעיה
אבל לא שום דבר לא עזר וכמובן בחברה לא כל כך מתיחסים אליך והמקסימום
שהם יכולים לעשות בשבילך זה למרוח אותך בעוד כמה דקות זמן אויר במתנה.
אבל זה בעיות שהרבה מכירים בחברה זה משהו אופיני לדעתי
וברשותכם אני יגש לבעיה שלשמה אני כאן.
ובכן.בחודש 02/04 שדרגתי שוב את המכשיר( והפעם כן בשביל להתקדם)
ונקשרתי למסלול שנקרא פיקס יעדים. עיקרו של המסלול אומר שאתה מדבר
ב60אג' לדקת זמן אויר ובהגיעך ל350 ש'ח אתה משלם חצי דהינו 175 ש'ח זתומרת
שיוצא לך בסוף לשלם 30אג' לדקה.ובנוסף 2 יעדיםב 12אג' ובנוסף 10 SMS
לחודש.אציין שזה מסלול לדתים בלבד היה. וכך אם דיברת עד 1000 שח
אתה משלם 500 שח' משתלם בנתים לא? אז איפה הק'ש אז בואו ואגיד לכם
החברה נתנה לנו מסלול זול וזה אילץ אותנו לדבר הרבה ומרוב הרגל שאתה משלם 50% בסוף הממוצע של המסלול הזה שלי ושל עוד כמה חברים שעשינו
זאת יחד. עמד על 600 ש'ח לחודש לאחר הנחה. וכך המסלול המשיך לו 3 שנים
אבל משהו אחד החברה שכחה להודיע לנו שהמסלול הינו ל3 שנים בלבד ושיש
הבדל בין המושג הטבה לבין המושג מסלול.(אני יפרש בהמשך) ובכן בסיום
ה3 שנים אתה ממשיך לדבר כרגיל מבלי לשים לב שהסתימו להם 3 שנים
ופתאום אתה מחויב ב1200 ש'ח ולא 600 כרגיל.
ועוד נקודה עד שאתה מקבל את החשבונית הפלא לוקח חודש+ וכשאתה עולה
על העוקץ אתה מוצא את עצמך בתוך חודש שני של המסלול החדש של 72 אג'
לדקת זמן אויר שזה לא נורמלי הרי.

פניתי לחברה המכובדת איך שעליתי על הענין ואתם יכולים לנחש שאם הגעתי לכאן
מה השיבה לי החברה.
ובכן.אשתדל בקיצור. אתה אכן התחברת למסלול פיקס יעדים כמצוין לעיל .
אך עיקרו של המסלול ה50% אשר צינת הם בגדר הטבה ולא שייך לחלק מהמסלול
לכן היננו לא חיבים להודיע על סיום ההטבה.
(ב) ובקשר למסלול לא נגענו לך בו נשאר לך עדין 10 SMS חינם.
וכל ההלם הזה היה דרך הטל' ומייד הבנתי שאין מה לעשות אז רצתי מהר
למרכז שרות וסיפרתי את הסיפור ופה עוד הוספתי עוד נקודה שבטל' לא דיברנו עליה. והיא כך. לפני כ4 חודשים החלפתי מכשיר לדור ה3 דרך סוכן מורשה של החברה ובעת ההתקשרות אם החברה דרך הטל' הציעה הנציגה אם אני מעונין
להחליף מסלול יש דברים טובים וחדשים מיד אמרתי לא תודה אני נשאר אם
מה שיש לי לזה אני רגיל וזה מה שטוב לי לצרכים שלי לשנים הקרובות.
והנציגה לא עידכנה אותי שבין כך המסלול הולך להסתיים בעוד כחודשים.
אלא אמרה לי רצונך זהו כבודך ותשאר עם המסלול.
ובכן לעניננו חזרה אני מסביר לציגה במרכז שרות את הסיפור והיא אומרת לי
כך. אני רואה שכבר דיברו איתך והתשובה שלי לא תהיה שונה משל חברתי .
במילים אחרות (זה מה יש. תעשה מה אתה רוצה)
ואז קראו למנהלת במקום. שמלכתחילה באה במטרה לחפף אותך ולא לנסות לפתור את הבעיה. וכך אמרה שמע בחור שמעתי את הבעיה ואין מה לעשות
כמובן שהתעקשתי ודיברתי על ליבה שתנסה להתאמץ קצת. ואז התחילה לזוז
ופתאום היא אומרת לי רגע אתה בכלל שדרגת אצל נציג שרות ולא כאן
אז תלך אליו הוא עבד עליך שיטפל בך הוא.
מיד התקשרתי אל אותו נציג וסיפרתי לו על מה שקורה וביקש את המנהלת דרך הטל וניסה להבין את הבעיה ממנה משלא הסתדרו.אמר לי תשמע כרגע אני בחו'ל
תמתין עד יום ראשון ואני יראה מה אפשר לעשות היא סתם עקשנית ואני לא יכול להתוכח איתה מכאן.הבנתי אותו ויצאתי מהמקום והשתדלתי עד יום ראשון לדבר כמה שפחות מכיון שעולה לי שיחה 72 אג' לדקה.
יום ראשון הגיע הנציג ושמע על הבעיה. קודם כל החליף לי מסלול .ולגבי הבעיה
ההיא אמר לי זה טעות שלהם ואל תותר. לי אין מה לעשות איתך.
חזרתי שוב לשרות. ושוב אותו תשובה רק שהפעם ממנהלת אגרסיבית הרבה יותר
ושהפעם גם התחילה לצעוק עלי שאין מה לעשות והיא רואה שכבר טיפלו בי ואין לי חדש בשבילך. ומשהתחלתי ללחוץ ולומר שאני לא מתכון לותר ואם צריך אני גם יגיע לבית המשפט.אז קיבלתי מנה אחת אפים יחתיכת דתי מסריח.ועל גופתי המתה לא תקבל שרות.ואם לא תעוף מכאן ועכשו אני יפרק אותך.ואתה עוד תראה מי אני.אני עוד ילמד אותך לקח. וכל זה בצעקות הסטריות כאשר כולם מסתכלים עליך בבוז.ואני לא צריך לספר לאף אחד איך ההרגשה במקרה כזה.
כאשר כל העול שלי הוא שאני מנוי בחברת פלאפון .ושדיברתי ב3 שנים
בסך של 21.000 שח לערך לאחר 50%.
ואז חיפשתי לי שעת רצון וכשהמנהלת הסתובבה לה פשוט ברחתי לי כל עוד
נשמתי בי. מחשש שהיא תעשה מה שהבטיחה.


ולאחר כל התלעות האלה אני בא ושואל ברצינות.
זה היחס שמגיע לי לאחר כ6 שנים בחברה ?
זה היחס למי שמשוחח בעשרות אלפי שקלים ?
החברה לא אמורה להודיע לי על סיום ההטבה כהגדרתם ?
וגם אם אתם צודקים לטענתכם כמובן .איפה משורת הדין במקרה הזה ?
ואלו הם הנציגי שרות שלכם ?
ואלו הם המנהלות שלכם ?
וככה בפשטות מתנערים מסוכן מכירות שלכם ?

תשובה ! פשוט שלא כך
רק שאם תסכימו איתי יכול להיות כאן איזה תקדים ואז אלפי מנוים ששיכים
לפיקס יעדים ביום שיקלטו מה עשו להם יתבעו את אותו הדבר ואז תהיו בבעיה
ואז נפלה לה תוכנית של שנים אחורה וכתוצאה מכך רווח של כמה מליונים
פחות לחברה.ואחרי הכל זה חברה עיסקית ולא אגודת חסד.

אי לכך העדפתם לא להודות במציאות שקרתה כאן ואפילו במזיד אולי
ופשוט בחרתם והדרכתם את נציגי השרות שלכם .
כשמגיע מקרה כזה פשוט להתנער בכל מחיר. ואני פשוט היתי מבין הקורבנות
התמימם שנפלו לסטטיסטיקה האיומה הזאת.ועל כך אני מיצר.

אציין. כל זה ההרגשה שלי ושל כמה מחברי בכל אופן.
ואין לי מה להוסיף.

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר גנסיא בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה