פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב לפלאפון נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים התבטלה האפשרות לחייב את כרטיס האשראי שלי. קיבלתי חשבון על סך 199 ש"ח בדואר ואז התקשרתי לחברה המטרה לשלם. התברר לי שהחוב גבוה יותר, מעל 600 ש"ח, על חודשיים. הופתעתי מאוד מכך שהחברה לט טרחה לידע אותי על הסכום הכולל. לא יכולתי לשלם הכל בתשלום אחד אז ביקשתי לשלם בצ'קים מאחר וביטלתי את כרטיס האשראי שלי. נמסר לי כי אין אפשרות לשלם ביותר משני תשלומים, דבר שהקשה עליי את התשלום בכלל. עברו מספר ימים והיום קיבלתי טלפון ממשרד מפקיד גבייה העובד במשרד עורך דין, הוא הודיע לי בצורה חד משמעית שהסכום עלה ל-1010 ש"ח ועליי לשלם אותו תוך שבועיים בתשלום אחד. ביקשתי לשלוח להם 3 צ'קים ולסגור את החשבון בפלאפון והסרוב מצד הפקיד היה חד משמעי, "את צריכה לשלם הכל בבת אחת ואם לא בעוד שבועיים החוב יגדל בעוד 2000 שקל". השיחה הזו התבצעה לפני מס' שעות ואני אובדת עצות. אין באפשרותי לשלם את כל החוב בבת אחת ואני מתקשה להאמין שהחוק מאפשר לעורכי הדין לגבות עמלות גבייה גבוהות כל כך ואם זה לא נכון, לסחוט את הלקוחות באיומים מהסוג הזה.
אשמח לקבל עזרתכם בגישור הבעיה.
עלבון סוג הנזק :
הסכמת עורך הדין לפריסת החוב לתשלומים בצ'קים, הדרך היחידה בה אוכל לבצע את התשלום. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' טובול הועברה לטיפול המחלקה הרלוונטית ונשלחה לה תשובה למייל האישי שלה שציינה בפנייתה. . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה